Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:42:26 GMT

مشارکت زنجانی‌ها در انتخابات 45 درصد شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۴۹۸۵

مشارکت زنجانی‌ها در انتخابات 45 درصد شد

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 45 درصد واجدین شرایط رای خود را در شعب اخذ رای انداخته‌اند، گفت: در حال حاضر در برخی از شعب شاهد صف رای دهندگان هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی جمعه شب در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر کشور موضوع اخذ رای از ساعت 8 صبح در 757 شعبه ثابت و سیار در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه در چند روز گذشته شاهد برودت هوا بودیم و شاهد بارش برف نیز بودیم، اضافه کرد: برای برگزاری پرشور انتخابات بازگشایی راه‌های روستایی با بسیج عمومی امکانات انجام شد و شعب سیار در مناطق مختلف حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه هر 757 شعبه ما هم اکنون آنلاین است و در حوزه فناوری و پشتیبانی و آموزش عوامل اجرایی در استان مشکلی نداشتیم، بیان کرد: امروز جمعیتی نزدیک به 16 هزار نفر برگزاری انتخابات را در چهار حوزه انتخابیه برای پنج نماینده عهده‌دار هستند.

مرادی نافچی با اشاره به اینکه از ساعت 8 صبح امروز تاکنون هیچ مورد امنیتی در شعب اخذ رای مشاهده نشده است، تصریح کرد: علاوه بر این تعامل خوبی بین هیأت‌های اجرایی و اعضای شورای تامین و هیأت‌های بازرسی وجود دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون 45 درصد واجدین شرایط رای خود را در شعب اخذ رای انداخته‌اند، اضافه کرد: در حال حاضر در برخی از شعب شاهد صف رای دهندگان هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه همه شعب موظف هستند که رای مردم را تا پایان ساعت اخذ کنند، گفت: قطعا مشارکت و همکاری رسانه‌ها در این امر بسیار موثر بوده است.

وی با تقدیر از همکاری خوب رسانه‌های عمومی در پوشش خبری انتخابات بیان کرد: همین امر موجب انعکاس حماسه بزرگ ملت ایران به اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان ستاد انتخابات انتخابات نشست خبری اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات

شهرام کرمی، رئیس کل دادگستری کرمانشاه در دوازدهمین نشست ستاد پیشگیری جرائم و تخلفات انتخاباتی کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات در کرمانشاه، گفت : در این دوره از انتخابات به مانند دوره اول چهار مؤلفه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در دستور کار مجریان قرار دارد.

وی رویکرد دستگاه قضایی در حوزه انتخابات را رویکرد پیشگیرانه دانست و افزود: هر یک از مجریان انتخابات باید در حوزه کاری خود برای مشارکت حداکثری تلاش کنند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان عملکرد مدیران را تضمین کننده سلامت انتخابات خواند و گفت: به همه مدیران استان تذکر لازم داده شده که هرگونه سوءاستفاده از اموال دولتی جرم است و مدیر مجرم تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت.

وی اهمیت مدیریت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای حفظ امنیت روانی جامعه را یادآور شد و اعلام کرد: نهاد‌های مربوطه تلاش کنند تا با نگاه قانونی از بروز تخلفات و جرایم در حوزه رسانه و فضای مجازی جلوگیری کنند.

کرمی با اشاره به لزوم قانونمندی و اخلاقمداری در انتخابات پیش رو از سوی نامزدها، طرفداران و مجریان، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری، حفظ احترام رقبا، عدم تخریب و رعایت اخلاق باید مورد توجه قرار گیرد.

 دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد شایسته دست اندرکاران و مجریان در دور اول انتخابات، گفت: ثمره مشارکت حداکثری در انتخابات، عزت و اقتدار نظام اسلامی و اعتماد مردم را در پی خواهد داشت.

حمیدرضا کریمی با اشاره به رویکرد پیشگیرانه دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: به دلیل سوابق اجرایی و مدیریتی چهار کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات در کرمانشاه، انتظار از آنها بسیار زیاد است و امیدواریم با احترام به قانون و توجیه طرفداران خود، از بروز تخلفات و جرایم انتخاباتی پیشگیری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت پرشور و حداکثری مردم به همراه سلامت و امنیت لازم برگزار شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟