Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@13:48:57 GMT

هیچ مورد مثبتی از کرونا در لرستان گزارش نشده است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۵۰۳۷

هیچ مورد مثبتی از کرونا در لرستان گزارش نشده است

معاون استاندار لرستان گفت: هیچ مورد مثبتی از کرونا در لرستان گزارش نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، محمود ثمینی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه ریزی لازم انجام شده و به بخش های بهداشتی اعلام شده که موارد مورد نیاز بهداشتی مردم را تامین کنند.

وی افزود: مردم نگران این موضوع نباشند و در استان هنوز مورد اثبات شده کرونا نداریم اما چند نفر محدود مشکوک بودند که به اثبات نرسیده و در مراکز بهداشتی بستری و ایزوله شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثمینی با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی عنوان کرد: تمام افراد و اشخاص مسائل بهداشتی را رعایت کنند و افرادی که سرما خوردگی دارند باید مراقبت کنند تا در جایی حضور نداشته باشند.

وی بیان کرد: افرادی که علائم خاصی دارند به مراکز بهداشتی مراجعه کنند تا تشخیص داده شود ولی جای نگرانی وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان تصریح کرد: از یک ماه پیش جلسات پدافند غیر عامل برگزار شد و در مراکز عمومی و خوابگاه های دانش آموزی و سایر مراکزی که دارای تجمعات هستند، آموزش های لازم ارائه شده است.

وی گفت: در مراکز آموزشی آموزش های لازم داده شده و برای پیشگیری اقدامات لازم انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: با دقت و هوشیاری مسئول بهداشتی یکی از کشتارگاه‌های طیور شهرستان بیرجند سه هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار شده به علت سپتی سمی حاد (یک نوع عفونت خون جدی) ضبط و قبل از ورود به چرخه مصرف انسانی خارج و به واحد تبدیل ضایعات کشتارگاه منتقل شد.

حمزه ئی با تشکر از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی مسئول بهداشتی کشتارگاه از همکاری و همراهی مدیریت و عوامل کشتارگاه طیور نیز قدردانی کرد.

حمزه ئی گفت: همشهریان می‌توانند هر گونه گزارش تخلف از طریق سامانه تلفنی ۰۵۶ - ۳۲۲۱۴۳۶۱ در میان بگذارند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان مربوطه پیگیری شود.

دیگر خبرها

  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • فاجعه بهداشتی در بجنورد؛ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی