Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم شامگاه جمعه در بازدید از مسجد آیت الله انگجی تبریز اظهار داشت: فردا را باید شنبه مهربانی بنامیم و اگر تا امروز رقابت انتخاباتی در میان افراد بوده و یکسری اختلافات وجود داشت، از فردا باید با محبت با یکدیگر رفتار کنیم.

وی ادامه داد: امروز کشور ما در برابر تهدیدات نیاز به قوی شدن دارد که یکی از عوامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی، مجلس قوی است که یکی از مؤلفه‌های آن، حضور پرشور است که بیگانگان بر روی آن حساب باز می‌کنند که میزان مشارکت چقدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل هاشم انتخاب نماینده اصلح را از دیگر مؤلفه‌های قوی شدن مجلس دانست و گفت: باید به بهترین‌ها رأی دهیم.

وی با اشاره به دیدار مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری گفت: آذربایجان همواره پیشتاز بوده و در جریان مراسم شهید سپهبد سلیمانی نیز دیدیم که میزان حضور مردم به چه میزان بود که مورد توجه و تقدیر مقام معظم رهبری قرار گفت که حالا تمامی ملت ایران حتی دشمنان نظام بر روی نحوه شرکت آذربایجان در انتخابات حساب باز کرده اند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: کسانی که تا این لحظه توفیق نداشته اند که در پای صندوق حضور داشته باشند، حتماً به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و با توجه به تمدید ساعات اخذ رأی تا ساعت ۲۲، از استاندار می‌خواهیم اگر در شعبه‌ای استقبال دیدند، حتماًً این زمان تمدید شود تا مردم بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: مردمی که تا این لحظه نتوانستند در انتخابات شرکت کنند به خصوص رأی اولی‌ها نگویند که با یک رأی من چه می‌شود؛ یک رأی اضافه از دید دشمن چیز مهمی است.

آل هاشم ادامه داد: از مردم استان و تبریز می‌خواهیم همانطور که در تمامی عرصه‌ها ما را سربلند کرده اند، حالا نیز در خانه نمانده و رأی دهند.

وی با بیان اینکه ممکن است مردم گلایه‌هایی داشته باشند، گفت: اما این دلیل نمی‌شود که در انتخابات شرکت نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: از ابتدای انقلاب هر زمانی که در بین خودمان مشکل داشتیم، وقتی تهدید دشمن پیش می‌آمد مردم بیشتر وحدت خود را حفظ می‌کردند و حالا نیز از مردمی که در خانه مانده اند می‌خواهیم که نگویند یک رأی من چه فایده‌ای خواهد دارد؛ حتماً به پای صندوق رأی بیایند.

کد خبر 4859216

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد بیرجند ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال ایکس در هند

ایتنا - ایکس دستور کمیته انتخابات هندوستان را اجرا نکرد و برخی از پست های سیاسی سیاستمداران این کشور را در پلتفرم خود همچنان حفظ کرد.
شبکه اجتماعی ایکس دیروز دستور کمیسیون انتخابات هند برای حذف برخی پست های حاوی محتوای سیاسی سیاستمداران هندی انتخاب شده، احزاب سیاسی و کاندیداهای مناصب دولتی را اجرا نکرد و برخی پست ها را در پلتفرم نگه داشت.

به گزارش ایتنا از مهر، پلتفرم ایکس اعلام کرد با دستورات کمیته انتخابات مخالف است. ایکس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از کمیسیون انتخابات هندوستان می خواهیم تمام دستورات حذف محتوای خود را در آینده منتشر کند.

این در حالی است که هند حدود یک میلیارد شهروند واجد شرایط رای دهی را دارد و قرار است جمعه بزرگترین انتخابات جهان را برگزار کند.

این تنها کارزار ایکس در جهان نیست. چندی قبل بی توجهی ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی ایکس به دستور قاضی برزیلی برای حذف برخی حساب های کاربری دردسرساز شد. ماسک دستور آلکساندر دی موارئس قاضی دادگاه عالی مبنی بر مسدودسازی برخی حساب های کاربری را به چالش کشید. او اعلام کرد پلتفرم ایکس این ممنوعیت را لغو می کند زیرا غیرقانونی است و از مورائس خواست تا استعفا دهد.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجی از شادی را به ارمغان آورد
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • جنجال ایکس در هند
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند