Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از فردا (شنبه) به مدت دو روز در شهر دهلی نو کشور هندوستان برگزار می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، در روز نخست این رقابت‌ها، مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم و در روز دوم (یکشنبه) رقابت‌های اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرعه کشی این مسابقات عصر امروز برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول با چیا وی چویو از چین تایپه کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده مبارزه میان الزیداوی از عراق و نوراسلام سانایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان مصاف می دهد. در این وزن ۱۱ نفر شرکت کرده‌اند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۱۳ نفر حضور دارند، مجید داستان در دور نخست به مصاف گامبایار نامسرای از مغولستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان نوربولات عبدالعلیف از قزاقستان و اولوبک ژولدوشبیکوف دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از قرقیزستان مبارزه می‌کند.

 

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور اول با نورگازی عبدالرزاکوف از قرقیزستان سرشاخ می‌شود و در صورت شکست این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان حسین الازانی از یمن و یایو چانگ از چین تایپه می رود در این وزن ۱۴ کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۹ نفر شرکت کرده‌اند، امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با میژان آشیروف دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی‌گیر در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده ناوین از هند و تائه جین جئون از کره جنوبی می‌رود.

 

در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست با بکجان ژامبولوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده جیتیندر از هند و چامنامجان از تایلند می‌رود. در این وزن ۱۲ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که هشت شرکت کننده دارد، علی سوادکوهی در دور اول به مصاف سهراب شریپوف از ازبکستان می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی با برنده کشتی میان گلیمجان یوسربایف دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان و ارسلان بوداژاپوف از قرقیزستان کشتی خواهد گرفت.

 

در وزن ۸۶ کیلوگرم احمد بذری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده کشتی میان عیسی شاپیف از ازبکستان و بهادر کودیروف از تاجیکستان می‌رود. در این وزن ۹ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که هشت نفر حضور دارند محمدجواد ابراهیمی در دور نخست به مصاف ایلیسخان چیلایف از قزاقستان می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم و در مرحله نیمه‌نهایی با برنده کشتی میان آجی نیاز صفرنیازاف از ازبکستان و سومور از هند مبارزه می‌کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با اولزیسایخان باسانتسوجت از مغولستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان و مخسود ویسالوف از ازبکستان می‌رود. در این وزن ۱۱ نفر شرکت کرده‌اند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند پرویزهادی در دور اول با عمر سارم از سوریه مصاف می‌دهد و در صورت پیروزی در این کشتی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان الزوباید از عراق و آیال لازاریف قهرمان آسیا از قرقیزستان می‌رود.

 

بر اساس برنامه رقابت‌های مقدماتی از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و مسابقات رده‌بندی و فینال از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۹:۰۰ به وقت ایران برگزار می‌شود.

کشتی آزاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی می گیرد و در صورت مرحله نیمه نهایی حریف در دور بعد بر این حریف در دور آسیا از قزاقستان صورت پیروزی برنده کشتی میان نفر حضور دارند مصاف برنده دور اول دارنده مدال دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان (دومین مرحله در سال ۱۴۰۳) از ۲۷ فروردین در شهرستان ساری آغاز شد.


این اردو که تا ۶ اردیبهشت ادامه دارد در هتل سالاردره ساری برپا شده است.

دلیری رییس اداره ورزش و جوانان ساری با همراهی خدایی مربی سازنده کشتی ساری و وفایی نژاد پیشکسوت حوزه رسانه و ورزش شهرستان ساری از روند برگزاری ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان بازدید کرد.

آزادکاران جوان کشورمان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آماده می‌کنند، در شرایط مناسب و مطلوبی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

در این مرحله تمرینات متنوعی از جمله تمرینات هوازی و نیمه هوازی، آمادگی جسمانی، بدنسازی و کشتی زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همکارانش برگزار می‌شود و این مرحله از اردو تا روز ۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

نفرات حاضر در این اردو به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: علی مومنی و علی یحیی پور (مازندران) مهدی رحیمی (البرز)
۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه)
۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان)
۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی و محمدماهان خرمکاه (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: علی رضایی و ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) مهدی یوسفی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) مسعود آسترکی (لرستان)
۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه)
۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) امیر عزیزپور (لرستان) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی)
۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی و عرفان علیزاده (مازندران)
۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی و مهدی بزرگ پور (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی)

رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر تیرماه سال ۱۴۰۳ در عربستان و مسابقات قهرمانی جهان که ۱۲ تا ۱۸ شهریورماه سال ۱۴۰۳ در اسپانیا برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • دیپلماسی اقتصادی، برگ برنده همسایگی
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند