Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹۰ درصد واجدین شرایط رای‌دهی این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت داشته‌اند، گفت: یقینا این آمار افزایش بسیار خواهد داشت و حدود ۱۰۰ درصد مشارکت خواهیم داشت.

حمید سیلاوی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص روند انتخابات در دشت آزادگان، اظهار کرد: استقبال بسیار عالی بوده است و جا دارد از مردم شهرستان دشت آزادگان قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه انتخابیه دشت آزادگان تاکنون بیش از ۷۰ هزار نفر یعنی بیش از ۹۰ درصد واجدین شرایط رای‌دهی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه با توجه به ازدحام در بسیاری از شعب، تقاضای تعرفه داشتیم، افزود: با توجه به اینکه ساعت برگزاری انتخابات تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شده، روند رای‌گیری همچنان ادامه دارد و یقینا آمار نیز افزایش بسیار خواهد داشت و حدود ۱۰۰ درصد مشارکت خواهیم داشت.

فرماندار دشت آزادگان عنوان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، احتمال کمبود تعرفه وجود داشت و امروز با پیگیری‌هایی که داشتیم، ۵ هزار تعرفه دیگر نیز اضافه شد و این نشان از استقبال خوب مردم بوده است.

وی با بیان اینکه تخلفی که در روند انتخابات خللی ایجاد کند، وجود نداشته است، افزود: البته طبق معمول هواداران با سفارش جهت رای دادن به کاندیداهای مورد نظر تخلفاتی داشتند اما این تخلفات باعث وقفه در روند و مسیر انتخابات نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 دوم اسفند 98 دشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون عمرانی فرماندار بردسکن  در شورای ورزشی شهرستان بردسکن بر همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی بر هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات تاکید کرد.

 علی حاجی نژاد  با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت یکی عرصه‌هایی که که مردم همواره پای کار هستند بحث ورزشی است و هیئت‌های ورزشی به صورت مردمی زیر نظر اداره ورزش جوانان اداره می‌شود.

معاون فرماندار بردسکن با بیان اینکه دولت و مردم همواره در کنار هم بوده‌اند گفت برای جبران عقب ماندگی‌ها در بخش‌های مختلف کشور نیازمند مشارکت مردم است که امید است فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند. 

 رضا غلامی زارع رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن  نیز در این جلسه گفت: این مسابقات با شرکت ۱۲ تیم از شهرستان‌های استان به مدت یک روز در سالن ورزشی کوثر مجموعه ورزشی شهید اسماعیلی شهرستان بردسکن برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ۲ پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳
  • دهیاران برای توسعه پایدار در روستاهای دشتستان تلاش کنند
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • روند افزایشی دما در مازندران تا یکشنبه هفته آینده
  • افزایش 27 درصدی سفرهای نوروزی به مهاباد
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • کاهش چشمگیر تورم قم در سال گذشته
  • استاندار قم: تورم سالانه استان قم ۶ درصد کاهش یافت
  • علیرضابیگی ، نماینده مجلس: به نظر می‌رسد، اصلاح طلبان و مستقلین از ترس نبویان و رسایی، زیر علم قالیباف می‌روند