Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان البرز گفت: خوشبختانه قانون انتخابات به خوبی در شعب سراسر استان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ جهانگیر شاهمرادی با اشاره به وظیفه اصلی بازرسی مبنی بر نظارت بر اجرای دقیق قانون انتخابات، اظهار کرد: هیئت بازرسی انتخابات فعالیت کاندیداها و همچنین فضای مجازی را رصد و کنترل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه تخلفی در سطح شعب اخذ رأی استان گزارش نشده است.

رئیس هیئت بازرسی و نظارت ستاد انتخابات استان البرز اضافه کرد: تنها در حوالی دو شعبه اخذ رأی فعالیت های انتخاباتی گزارش شده بود که از سوی نیروی انتظامی با آنها برخورد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری البرز انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیئت بین‌المللی حمایت از « راشد الغنوشی»

با گذشت یک سال از بازداشت رهبر حزب اسلامگرای النضهه تونس، هیئت جهانی حمایت از وی تشکیل شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «راشد الغنوشی» رهبر حزب اسلامگرای النهضه تونس یک سال است که به اتهام «توطئه علیه امنیت کشور» و « ارتباط با تروریسم» در زندان به سر می‌برد. حزب النهضه با رد چنین اتهاماتی اعلام کرده‌است: بازداشت راشد الغنوشی در راستای سیاست‌های سرکوبگرانه «قیس سعید» رئیس جمهور تونس علیه مخالفان سیاسی صورت گرفته است.

به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد بازداشت رهبر حزب اسلامگرای تونس بیش از 60 شخصیت عربی و بین‌المللی از تاسیس هیئت جهانی حمایت از راشد الغنوشی خبر دادند.

در این هیئت شخصیت‌های برجسته‌ای همچون «منصف المرزوقی» رئیس جمهور اسبق تونس، «ماندلا ماندلا» نوه نلسون ماندلا رهبر آفریقای جنوبی ، «بلال اردوغان» فرزند رئیس جمهور ترکیه و« برهان غلیون» اندیشمند سوری حضور دارند.

به نوشته روزنامه القدس العربی، هیئت جهانی حمایت از راشد الغنوشی از مقامات تونس خواست هرچه سریع‌تر رهبر حزب النهضه به همراه سایر زندانیان سیاسی را آزاد کنند و به سیاست سرکوب پایان داده شود.

اعتصاب غذای «راشد الغنوشی» رهبر حزب النهضه تونس در زندان

حزب النهضه از شخصیت‌هایی که در هیئت جهانی حمایت از راشد الغنوشی حضور دارند، قدردانی و اعلام کرد: چنین شخصیت‌هایی در مبارزه جهانی برای دفاع از آزادی، دموکراتیک و حقوق فردی و اجتماعی نقش برجسته‌ای دارند.

این حزب در بیانیه خود خواستار آزادی تمام زندانیان سیاسی شد تا بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری میلادی فراهم شود و شهروندان تونسی بتوانند در کمال آزادی و شفافیت رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

حزب النهضه با استقبال از نامزدی شخصیت‌های ملی در انتخابات ریاست جمهوری آینده، خواستار برطرف شدن تمام موانع موجود در این انتخابات شد تا در سایه آن انتخابات به صورت آزاد، شفاف و  دموکراتیک برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • با وجود بارش های اخیر؛ البرز همچنان عطش دارد
  • البرزهم چنان عطش دارد
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • تشکیل هیئت بین‌المللی حمایت از « راشد الغنوشی»
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود