Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم الماسی روز جمعه در ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: شعب سیار شهری برای اخذ رای افراد مستقر در پادگان ها، مراکز نظامی، بیمارستان و بیمارانی که در منزل بستری هستند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان بیان کرد: شمار شعب اخذ رای از هزار و ۲۶۱ شعبه در گذشته به هزار و ۲۸۷ در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی یادآوری کرد: اعضای هیات اجرایی انتخابات اقدام به آنالیز شعب بر اساس تعداد مراجعه کنندگان کرده و آنها را در پنج سطح دسته بندی کرده است.

الماسی افزود: در کنار شعب های اخذ رای که بیش از هزار و ۵۰۰ مراجعه کننده دارند به عنوان شعب ویژه، یک شعبه جدید دایر شد تا بتوان شمارش آرا را نیز در کمترین زمان در این شعب انجام داد.

وی ادامه داد: ۹۵۲ شعبه ثابت و  ۳۳۵ شعبه سیار پیش بینی شده که از بین شعب سیار ۲۹ مورد شهری و مابقی روستایی هستند؛ همچنین شعب سیار روستایی کار اخذ رای در ۲ تا سه روستا که جمعیت کمی دارند را بر عهده دارند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه با کمبود تعرفه مواجه نشدیم اظهار داشت: تعرفه به اندازه جمعیت استان در همدان وجود دارد و هیچگونه مشکلی در تامین آن به وجود نیامد.

الماسی توضیح داد: در صورت مصرف ۶۰ درصد از تعرفه های اخذ رای، نمایندگان فرماندار مستقر در شعبه های اخذ رای با در نظر گرفتن میزان مراجعه کنندگان، تقاضای تعرفه از فرمانداری ها می کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان افزود: تعرفه ها اسناد مهمی هستند بنابراین در شرایط خاص با حضور اعضای هیات نظارت، حراست و عوامل انتطامی منتقل می شوند. 

الماسی تاکید کرد: تا زمان اتمام انتخابات هیچ یک از شعب اخذ رای و مسوولان حاضر در شعب مجاز به فک پلمب صندوق نیستند؛ حتی اگر در شعبه ای تعداد واجدان شرایط رای دادن مشخص باشد و تمامی آنها رای داده باشند.

۱۴۰ داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان برای تکیه زدن به ۹ کرسی با هم رقابت می‌کنند.

استان همدان با یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه اصلی، ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان همدان انتخابات بیمارستان مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت

به گزارش خبرنگار مهر؛ امین عربپور صبح جمعه به خبرنگاران گفت: به دنبال گزارش مردمی در ساعت ۲۳:۲۰ دیشب (۳۰ فروردین) مبنی بر واژگونی و سقوط یک دستگاه سواری به دهانه پل واقع در دوراهی بهشت زهرای زرند بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه طی این حادثه دو نفر نو عروس و تازه داماد زرندی پس از برگزاری جشن ازدواجشان در یکی از تالارهای زرند در حال بازگشت به منزل بودند که خودروی آنها واژگون و به دهانه پل سقوط می‌کند، افزود: نوعروس حادثه با حال وخیم در خودرو گرفتار بود که با انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط عوامل اورژانس رها سازی شد و بعد از انجام اقدامات لازم ضمن انجام عملیات احیا به بیمارستان سینا منتقل شد که علی رغم تلاش پزشکان و کادر بیمارستان در نجات جان وی، متأسفانه عروس ۲۰ ساله زرندی به علت شدت جراحات در یکی از بهترین شب‌های زندگی اش جان خود را از دست داد.

عرب پور، تصریح کرد: تازه داماد حادثه دیده نیز توسط آمبولانس دیگری با حال عمومی رضایت بخش برای ادامه درمان به بیمارستان سینا منتقل شد.

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند از همشهریان درخواست کرد از جابه جایی مصدومان در صحنه حادثه و بیرون کشیدن آنها از داخل خودرو مگر در موارد احتمال آسیب بیشتر و مرگ مصدوم از جمله انفجار و سقوط، به علت آسیب‌های بیشتر به مصدوم خودداری کنند و مسیر را برای ورود خودروهای امدادی باز نگه دارند و از ازدحام در محل حادثه خودداری کنند.

طبق گفته عربپور علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6082361

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است