Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-18@12:57:10 GMT

درآمدزایی اپل زیر تیغ کرونا

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۵۲۹۱

درآمدزایی اپل زیر تیغ کرونا

اپل به تازگی با انتشار بیانیه ای کم سابقه خطاب به سرمایه گذاران و سهام داران خود اعلام کرده است که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا قادر نخواهد بود به پیش بینی های صورت گرفته درباره کسب درآمد و سودآوری های خود در سه ماهه اول و دوم سال مالی ۲۰۲۰ دست پیدا کند، چراکه تقاضای محصولات مختلف علی الخصوص گوشی‌های آیفون در چین که بدون شک یکی از بزرگترین بازارهای فروش برای این غول تکنولوژی آمریکایی به شمار می رفت، به شدت پایین آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر، تولید کارخانه فاکسکان که تولیدکننده اصلی گوشی های آیفون اپل به شمار می‌رود، به شدت تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و با محدودیت‌های فراوانی روبرو شده است.

ویروس کرونا از حدود دو ماه پیش تاکنون جان بالغ بر ۲۰۰۰ نفر را در چین گرفته و بیش از ۷۰ هزار نفر را در کشورهای متعدد جهان مبتلا کرده است.

هم زمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و سایر مناطق شرق آسیا، سازمان بهداشت جهانی با اعلام وضعیت اضطراری در جهان از تمامی شهروندان کشورهای مختلف درخواست کرد که از هرگونه سفر غیر ضروری به مناطق پرخطر خودداری کنند.

همچنین بسیاری از شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه‌های مختلف همچون تکنولوژی و خودروسازی نیز دفاتر و کارخانه‌های خود را تا اطلاع ثانوی در چین تعطیل کردند. بدین ترتیب تولید و عرضه محصولات مختلف تکنولوژی نیز به شدت در این بازه زمانی کاهش یافته است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • چطور از تلگرام بیزنس درآمدزایی کنیم؟
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • امیدآفرینی در درآمد غیرشهریه‌ای با محصولات نوآورانه و فناورانه
  • امیدآفرینی در درآمدزایی غیرشهریه‌ای با استفاده از محصولات نوآورانه و فناورانه
  • معبدی که ۱۲۰۰ سال قبل در دل کوه با ابزار و تکنولوژی تراشیده شده است + فیلم
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • تیم ملی اسکواش یک سال بدون اردو!
  • تیم ملی اسکواش یکسال بدون اردو!