Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: تاکنون ۳۳۳ هزار و ۴۹۴ نفر تعرفه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ۳۳۴ هزار و ۱۲۱ نفر تعرفه انتخابات مجلس شورای اسلامی را به صندوق های اخذ رای انداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی امشب در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون 333 هزار و 494 نفر تعرفه مجلس خبرگان رهبری و 334 هزار و 121 نفر تعرفه مجلس شورای اسلامی را به صندوق های اخذ رای انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ولی الله حیاتی اظهارداشت: تاکنون 50 درصد از تعداد واجدین شرایط رای در استان رای خود را به صندوق های اخذ رای انداختند.

 

وی افزود: همچنین مهلت حضور در انتخابات نیز تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شده و اگر مشارکت افزایش داشته باشد، باز هم تمدید می شود.

 

در استان 864 هزار نفری خراسان شمالی، 658 هزار و 342 نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

 

همچنین در این دوره از انتخابات 37 هزار و 474 نفر از واجدان شرایط اخذ رای را رای اولی ها تشکیل می دهند.

 

یک میلیون و 600 هزار برگه تعرفه رای برای برگزاری انتخابات در استان تامین شده است که 800 هزار تعرفه مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی و 800 هزار تعرفه نیز مربوط به انتخابات مجلس خبرگان رهبری است.  

 

840 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای خبرگان رهبری در خراسان شمالی کار جمع آوری آرای مردم را انجام می دهد.

 

 

پایان پیام/569

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات خبرگان رهبری و مجلس انتخابات مجلس انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس خبرگان رهبری خراسان شمالی نفر تعرفه اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی

‍ محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار جام جم گفت: ۱۹۶ کیلومتر از راه های روستایی و فرعی خراسان شمالی با ۳ هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال اعتبار طی سال گذشته احداث، بهسازی و روکش آسفالت شد که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش ۳۷ درصدی را نشان می دهد. وی افزود: در سال گذشته ۵۳ کیلومتر راه روستایی با ۲ هزار و ۱۲۲ میلیارد ریال اعتبار احداث و آسفالت و ۱۴۳ کیلومتر راه روستایی و فرعی با هزار  و ۶۶۳ میلیارد ریال اعتبار بهسازی و روکش آسفالت شد. مشتری اظهارکرد: در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه، زینکانلو، محمدآباد و احسان آباد)، در شهرستان بجنورد ۶.۹ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است. این مسئول میزان احداث و آسفالت راه های روستایی در شهرستان شیروان را ۶.۶ کیلومتر در روستاهای جنگاه، علی محمد، پیره و سنجد برشمرد و تصریح کرد: ۶.۵ کیلومتر محورهای روستاهای سرچشمه، دنج، سرخ قلعه و اردوغان در شهرستان اسفراین احداث و آسفالت شد. وی گفت: همچنین احداث و آسفالت راه های روستاهای کلاته شور و قراجه رباط به طول ۴.۵ کیلومتر در شهرستان جاجرم و محور روستایی حاج غلامرضا به طول ۲.۶ کیلومتر در شهرستان مانه از دیگر اقدامات سال گذشته است. مشتری ادامه داد: در شهرستان راز و جرگلان ۱.۷ کیلومتر راه روستاهای گرکز و دویدوخ و در شهرستان گرمه ۱.۳۵ کیلومتر راه روستای اسلام آباد احداث و آسفالت شد. به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی ۲ هزار و ۷۳۷ خانوار روستایی طی سال گذشته از راه آسفالته بهره مند شدند. مشتری درباره بهسازی روکش راه های روستایی و فرعی نیز تصریح کرد: طی سال گذشته در شهرستان های بام و صفی آباد ۳۰.۶کیلومتر، اسفراین ۲۳.۶ کیلومتر، شیروان ۱۹.۵۵ کیلومتر و بجنورد ۱۷.۹ کیلومتر راه روستایی و فرعی روکش آسفالت شده است. این مسئول اضافه کرد: بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی و فرعی در شهرستان راز و جرگلان به طول ۱۶.۵ کیلومتر، شهرستان جاجرم به طول ۱۲ کیلومتر، شهرستان مانه ۹.۵ کیلومتر، شهرستان سملقان ۶.۹ کیلومتر، شهرستان فاروج ۳.۶ کیلومتر و شهرستان گرمه ۳.۴ کیلومتر از دیگر اقدامات این اداره کل در سال گذشته است./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • بارش‌ها در خراسان شمالی رشد حدود ۳۰ درصدی داشت