Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@14:46:41 GMT

تعطیلی تمام مدارس و مراکز دانشگاهی در گیلان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۵۳۱۰

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مجید هاشم‌پور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان گیلان اظهار کرد: باتوجه به اخبار و گزارشات از شهرستان‌های ۱۶ گانه که حکایت از استقبال پرشور مردم دارد، با هماهنگی ستاد انتخابات کشور فرآیند اخذ رای تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

دبیر ستاد انتخابات استان گیلان ضمن دعوت از مردم برای مراجعه به شعب اخذ رای، افزود: با توجه به مشارکت مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی در برگزاری انتخابات حسب دستور رئیس ستاد انتخابات استان تمام مدارس، مراکز علمی و دانشگاهی در گیلان فردا، سوم اسفند تعطیل اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: چنانچه ضرورت محرز شود ممکن است مجدد ساعت اخذ رای تمدید شود، قطعا به محض اتمام فرآیند اخذ رای، شمارش آرا آغاز می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تعطیلی مدارس گیلان انتخابات مجلس انتخابات مجلس کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ستاد انتخابات اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،فرماندار شهرستان جیرفت گفت با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارندگی تمامی مدارس شهرستان، سه‌ شنبه و چهارشنبه تعطیل است.

همه ادارات شهرستان آماده و جلسات ستاد بحران تشکیل و هشدارهای لازم، داده شده است.

سامانه پر بارش جدید از امشب وارد استان می شودو هشدار نارنجی و قرمز هواشناسی برای مناطق مختلف استان صادر شده است.

استاندار کرمان هم از آمادگی ۱۰۰ درصدی مدیران، دستگاه‌ها و مردم برای بارندگی‌های سیلابی درجنوب ودیگرمناطق استان کرمان خبرداد و گفت روستاهای در معرض سیلاب در جنوب استان امروز تخلیه می شوند.

دیگر خبرها

  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی اردیبهشت ماه
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه
  • حمایت دانش آموزان پیشوایی از حمله موشکی سپاه
  • بازار کار، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های اشتغال در گیلان
  • شرایط نامزدی در بیست و یکمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی
  • تعطیلی مدارس ۲۶ فروردین؛ تایید نشد
  • آذوقه در اسرائیل تمام شد | تعطیلی سراسری مدارس و ساختمان‌های دولتی در سرزمین‌های اشغالی