Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:32:45 GMT

حدادی‌فر: از ته دل برای ارسلان خوشحالم!

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۵۳۳۸

حدادی‌فر: از ته دل برای ارسلان خوشحالم!

کاپیتان ذوب آهن می‌گوید برای ارسلان مطهری برای پیوستن به استقلال خیلی خوشحال است.

قاسم حدادی فر در این باره "ورزش سه" گفت: به ارسلان از صمیم قلب تبریک می گویم، من از او شناخت دارم، تنها هدفش بازی برای استقلال بود و از نزدیک دیدم چقدر برایش جنگید. من ارسلان را تحسین می کنم چون برای پوشیدن پیراهن استقلال خیلی مشتاق بود و خیلی برای آن تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود باشگاه اجازه جدایی مطهری را نمی داد هم گفت: من دقیق نمی دانم چه اتفاق هایی افتاد. با ارسلان مطهری تمرین می کردیم ولی یک روز دیدیم نیامده و با استقلال قرارداد امضا کرده است. حتما توافقی بین او و باشگاه انجام شده بوده که این انتقال صورت گرفت. خداییش او تا روزی که در ذوب آهن کار کرد عالی بود و جانشین های این بازیکن هم تمام تلاش شان را می کنند.

 

کاپیتان ذوب آهن در مورد اینکه آیا دوست نداشت اتفاقی که برای ارسلان مطهری رخ داد برای او هم بیفتد هم گفت: من چیز زیادی در این فوتبال ندارم جز پیراهن ذوب آهن که از بچگی افتخار پوشیدن آن را داشته ام و تا کنون از تن خارج نکرده ام.

وی افزود: خیلی وقت ها به من پیشنهاد شده بود ولی در نهایت آن لحظه آخر در تیمی ماندم که آن را دوست دارم. دوست دارم سال های آخر فوتبالم در ذوب آهن بمانم ولی دوست داشتم در این تیم  قهرمان لیگ برتر شوم. خیلی ها گفتند از ذوب آهن برو تا پیشرفت کنی ولی من از انتخابم پشیمان نیستیم.

 

حدادی فر در مورد بازی با استقلال هم گفت: واقعا به استقلال تبریک می گویم، آنها تیم خوبی هستند و خوب بازی می کنند. همیشه استقلال خطرناک بوده و مصدومان پرتعداد از قدرت این تیم کم نمی کند. همیشه بازی با استقلال یک بازی خیلی سخت بوده است و ما در این 15 روز خیلی تمرین کرده ایم و می توانیم برابر این تیم نتیجه خوبی بگیریم.

استقلال تهران ارسلان مطهری ذوب آهن اصفهان قاسم حدادی‌فر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران ارسلان مطهری ذوب آهن اصفهان قاسم حدادی فر ارسلان مطهری حدادی فر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیر در حاشیه مراسم آئین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: به همه هواداران استقلال این اتفاق تاریخی را تبریک می گویم. ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حافظه هر استقلالی باقی خواهد ماند و به جرأت می‌توانم بگویم پس از قهرمانی استقلال در آسیا در سال ۱۳۷۰ این بهترین اتفاق بوده است. از شخص رئیس جمهور، معاون اول و وزرای ورزش و اقتصاد تشکر می‌کنم که توانستند بعد از این همه مشکلاتی که این دو باشگاه داشتند، این اتفاق خوب را رقم بزنند.

او ادامه داد: از علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس بابت پیشنهاد خرید باشگاه استقلال تشکر می‌کنم و امروز این قرارداد نهایی شد. امیدوارم اتفاقات خوبی را از دو مجموعه استقلال و هلدینگ خلیج فارس شاهد باشیم. خیلی خوشحالم که این اتفاق در دوره مدیریت من افتاده است و مطمئنم این روز در تاریخ باشگاه استقلال به یادگار می‌ماند.

خطیر در رابطه با تغییرات در باشگاه استقلال گفت: طبیعی است که زمانی که یک مجموعه سهام دار اصلی باشگاه می‌شود بر مبنای علایق خود با افراد جدید کار کند. از الان می گویم که چه باشم چه نباشم از اینکه امروز چنین اتفاقی افتاد بسیار خوشحال هستم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه استقلال تصریح کرد: باید منتظر ماند و دید دوستانمان در هلدینگ خلیج فارس چه برنامه‌هایی برای اداره باشگاه دارند. مطمئنم که هواداران در آینده اخبار خوبی را خواهند شنید. من نباید ضمانت بدهم که استقلال دیگر مشکل مالی نداشته باشد اما تمام سعی مان را خواهیم کرد تا به بهترین شکل ممکن برنامه‌های باشگاه پیش رود.

کد خبر 6087593

دیگر خبرها

  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد + فیلم
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!