Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:19:59 GMT

پایان رای گیری در روستاهای استان کرمان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۵۳۹۳

پایان رای گیری در روستاهای استان کرمان اعلام شد

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان اعلام کرد: در حوزه های روستایی که رای گیری به پایان رسیده و مراجعه کننده ای جهت دادن رای در شعب وجود ندارد با نظر مشترک هیئت اجرایی و نظارت شهرستان می توانند شمارش آرا را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، عباس تقی زاده، جمعه شب(۲ اسفند)در جمع خبرنگاران اعلام کرد: نامه ای با امضای مشترک محمدجواد فدایی، استاندار و علی توکلی، رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان برای فرمانداران سراسر استان و روسای هیئت نظارت شهرستان های استان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: بر اساس این نامه با عنایت به پایان مدت ۱۰ ساعت رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین اعلام وزارت کشور، از ساعت ۲۰ در حوزه های روستایی که رای گیری به پایان رسیده و مراجعه کننده ای جهت دادن رای در شعب وجود ندارد با نظر مشترک هیئت اجرایی و نظارت شهرستان می توانند شمارش آرا را آغاز کنند.
 

 



وی تصریح کرد: لازم به ذکر است مراکز شهرها از این ابلاغیه مستثنی بوده و باید به اخذ رای ادامه دهند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: عباس تقی زاده پایان رای گیری روستاها رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران