Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  محمد علی طالبی استاندار یزد در کنفرانس خبری اعلام کرد همدلی و همراهی بین عوامل انتخابات در بالاترین حد بوده است.

او افزود: مشارکت گسترده مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب تمدید چند باره انتخابات شده است.

طالبی با اشاره به ازدحام مردم در ساعات پایانی رای گیری، گفت: مشارکت مردم و درخواست های عوامل انتخابات در شهرستان ها موجب تمدید انتخابات شده و هم اکنون نیز در خواست هایی برای تمدید داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد تصریح کرد: بیشترین حضور مردمی در ساعات پایانی رای گیری است، از این رو لازم است عوامل اجرایی دقت لازم را در رای گیری داشته و در انجام مسئولیت کوشا باشند.

او افزود: به منظور شمارش دقیق آرا و نهایت دقت در انجام کارها مدارس یزد که اغلب حوزه های رای در آنجا مستقر است، فردا تعطیل است.

طالبی گفت: فرمانداران سایر شهرستان ها نیز مجازند بنا به صلاحدید و اینکه خللی به فعالیت ادارات وارد نشود، تصمیم مناسب را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/ی

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟

تمام احسان کامرانی شامگاه دوشنبه،با اشاره به وضعیت قرمز اعلام شده و شرایط نامساعد جوی و دریایی در استان افزود: طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران برای آرامش خاطر مردم و کاهش تردد در سطح استان،مدارس همه مقاطع تحصیلی در تمامی شهرستان‌ها فردا سه شنبه ۲۸فروردین ماه ‌به صورت غیرحضوری است.

وی از مردم سراسر استان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه جدی داشته باشند و از تردد غیرضروری درون شهری و بیرون شهری خودداری نموده و در مسیر و حریم رودخانه‌ها و در ارتفاعات ‌قرار نگیرند.

بر اساس گزارش هواشناسی هرمزگان، سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر دوشنبه وارد استان شده و بر اساس پیش بینی ها از سه‌شنبه شدت بیشتری خواهد یافت که تا ظهر چهارشنبه هفته جاری در بیشتر نقاط استان ادامه دارد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895698

دیگر خبرها

  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • مدارس این شهرها امروز تعطیل شد
  • کدام مدارس فردا چهارشنبه تعطیل شدند؟
  • مدارس این شهرها فردا تعطیل شد
  • مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد
  • مدارس زاهدان فردا تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد