Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@16:58:58 GMT

حضور مردم قم در انتخابات چشمگیر بوده است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۵۴۴۱

حضور مردم قم در انتخابات چشمگیر بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام سرمست عصر جمعه از مرکز مدیریت اجرایی و کمیته نظارت بر انتخابات استان قم در محل فرمانداری قم بازدید کرد.

وی با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات در استان قم خوب بوده است، گفت: همگرایی و ایثار در مجموعه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان قم داشته‌ایم.

استاندار قم هماهنگی‌ها با ستاد انتخابات کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: با تدبیر بسیار خوبی که از سوی وزارت کشور صورت گرفت شاهد تمهیدات خوبی برای برگزاری انتخابات در قم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از همه افرادی که دست به دست هم دادند تا انتخابات با کمترین حاشیه برگزار شود قدردان هستیم.

سرمست همچنین با اشاره به خبرهایی مبنی بر اشاعه ویروس کرونا در شهر قم گفت: با این وجود حضور مردم قم در انتخابات چشمگیر بوده است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: در ساعات پایانی انتخابات حضور مردم در پای صندوق معمولاً افزایش می‌یابد.

کد خبر 4859241

منبع: مهر

کلیدواژه: بهرام سرمست قم استانداری قم انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد بیرجند ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها

اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. 

برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده است.

یکی از تمهیدات مناسبی که مسئولین برگزاری مراسم اندیشیده‌اند، اکران تصاویر شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه مظلوم است که در بخش‌های مختلف ورزشگاه آزادی دیده می‌شود. پیش تر نیز مسئولان برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ایده‌ای زیبا از شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ خواسته بودند تا هر کدام تصویر یکی از شهدای غزه را در روی گوشی تلفن همراه خود داشته و به نمایش بگذارند.

اجتماع محفل قرآنی امام حسنی‌ها همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در روزشگاه آزادی برگزاری شد و طبقه اول استادیوم آزادی در همان ساعت ابتدایی تکمیل شد. 

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال استفاده شود
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از تجارب مردمی‌سازی است
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • محاسبات میزان حضور مردم در انتخابات مطابق روال سال‌های قبل انجام شده است + فیلم
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • کاهش چشمگیر تورم قم در سال گذشته
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟