Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@13:39:17 GMT

طرح داعش برای بمب‌گذاری در کلیسای سنت پول

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۵۴۵۴

طرح داعش برای بمب‌گذاری در کلیسای سنت پول

به گزارش تابناک به نقل از فارس، یک زن که خود را از طرفداران گروه تروریستی داعش معرفی کرده، اعتراف کرد که قصد داشته است یک کلیسا را در شهر لندن، پایتخت انگلیس منفجر کند.

«میشل رامسدن» معروف به «صفیه شیخ» امروز جمعه در برابر دادگاهی در لبندن اعتراف کرد که قصد اجرای یک عملیات تروریستی داشته است. این زن ماه اکتبر گذشته با دو افسر پلیس (یک زن و یک مرد) ارتباط برقرار می‌کند و افسران پلیس چنین به او وانمود می‌کنند که زوج افراطی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این زن ۳۶ ساله در حین آشنایی با این دو افسر از یکی از آن‌ها می‌خواهد مقادیر زیادی مواد منفجر در اختیار او قرار دهد تا بتواند کلیسایی را در شهر لندن منفجر کرده و از این طریق بتوان «شمار زیادی» را در روز کریسمس یا عید پاک به قتل برساند.

رامسدن در جریان گفتگو‌هایی که با یکی از این افسران داشته، گفته است که قصد دارد «کلیسای جامع سنت پُل» را منفجر کند. او بعد از چند روز، به کلیسای مذکور می‌رود و فیلمی از کلیسا ضبط کرده و به افسر پلیس می‌فرستد و می‌گوید: «زیر این گنبد، منفجر خواهم کرد».

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب داعش عملیات تروریستی بمب گذاری کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب به نقل از منابع خبری سوری، این افراد به دنبال کمین تروریست‌ها در مسیر عبور اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه کشته شدند.   این کمین در شمال منطقه السخنه در شرق بیابان حمص رخ داده است.   هرچند تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شبکه خبری «ال بی سی» نیوز لبنان اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش سوریه در در دو عملیات که توسط گروهک تروریستی داعش انجام شد، کشته شدند.   این شبکه خبری به جزییات بیشتر این خبر هیچ اشاره ای نکرده است.   آخرین عملیات گروهک تروریستی داعش به مردادماه ۱۴۰۲ بر می گردد که در آن به یک اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه حمله کرد و ۲۳ نظامی این کشور را کشت.   داعش، به عنوان یک گروه تروریستی که در سال ۲۰۱۴ در مناطق وسیعی از سوریه و عراق حضور داشت، در سال ۲۰۱۹ متعاقب شکست‌های پی در پی که از سال ۲۰۱۷ متحمل شد، ناچار به ترک همه این مناطق شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیرقابل دسترس ترین مکان عبادت روی سیاره زمین! (+عکس)
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • پایان کار داعش در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • العین با ۴گل الهلال را منفجر کرد؛ پایان طلسم آبی
  • گزارش آنروا از کشف بمب‌های عمل نکرده در مدارس غزه
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • ساختمان قرن هفدهمی بورس دانمارک در آتش سوخت/ تلاش برای نجات نوتردام کپنهاگ (فیلم)