Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@17:23:15 GMT

کرونا یک میزبانی مهم دیگر را هم از چین گرفت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۵۴۶۹

کرونا یک میزبانی مهم دیگر را هم از چین گرفت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فدراسیون جهانی تکواندو کشور اردن را به عنوان میزبان جدید رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا انتخاب کرد.

پیش از این قرار بود این مسابقات طی روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ به میزبانی چین برگزار شود اما بدلیل نگرانی ها از شیوع ویروس کرونا در این کشور، میزبانی چین را لغو و به اردن سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در لبنان نیز که قرار بود از ۱۰ اسفندماه برگزار شود، بدلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور لغو شد و تاکنون زمان و مکان جدید این مسابقات اعلام نشده است.

فدراسیون تکواندو ایران نیز درخواست خود را برای میزبانی این دو رویداد ارائه کرده بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: المپیک تکواندو چین ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد

دریافت 36 MB

کوروش خسرویار در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی طی روزهای ۷و۸ فروردین ماه با حضور ۶۸ کوراش‌کار از سراسر خراسان شمالی به میزبانی بجنورد مجموعه شهید علیدخت کمپ تیم‌های ملی کوراش برگزار شد.

دبیر کل انجمن کوراش در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: علیرضا مهنانی در وزن ۶۰ کیلوگرم، امیرمحمد طالبی در وزن ۶۶ کیلوگرم، بهنام باغچقی در وزن ۷۳ کیلوگرم، رضا پارساپور در وزن ۸۱ کیلوگرم، پوریا مهنانی در وزن ۹۰ کیلوگرم، امیرمحمد بریمانلویی در وزن منفی ۱۰۰ کیلوگرم و حسین روحانی در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم نفرات برتر این رقابت‌ها شدند.

وی خاطر نشان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور که در تاریخ ۳۱ فروردین ماه به میزبانی زاهدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

کد خبر 6063875

دیگر خبرها

  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا