Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت گفت: برای اطلاع رسانی دقیق و شفاف، از فردا اتاق اطلاع رسانی کرونا با حضور خبرنگاران در روابط عمومی وزارت بهداشت تشکیل می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ربیعی سخنگوی دولت در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: کرونا به همان اندازه که مسأله بهداشتی باشد، مسأله‌ای اجتماعی-سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎کرونا ویروس کوری است که مرزهای طبیعی و اجتماعی را به رسمیت نمی‌شناسد؛ بین دولتی و مردمی، نظامی و غیرنظامی، اصلاح‌طلب و اصولگرا، بالاشهری و پایین‌شهری، زن و مرد، این قوم یا آن قوم و… تمایز قائل نمی‌شود.

‏وی ادامه داد: مقابله با این بیماری پروژه مشترک مردم و حاکمیت سیاسی است. با مشارکت و اعتماد به نظام سلامت، در کنار اطلاع‌رسانی دلسوزانه و ایجاد شفافیت و عمل به توصیه‌های وزارت بهداشت می‌توانیم دروازه‌های شیوع ویروس را ببندیم و با مشارکت همگانی برای مقابله با ویروس کور متحد شویم.

‏سخنگوی دولت اظهار داشت: هیچ کس در امان نیست و تنها در سایه اعتماد، مراعات و مراقبت، می‌توان دیواری برای دفاع در برابر این ویروس ایجاد کرد. مشارکت ملی توأم با اعتماد به یکدیگر است که مقابله با این بیماری ممکن می‌شود. وقتی موفق خواهیم شد که همه فکر کنند «کرونا مساله همه ماست.»

‏ربیعی تصریح کرد: برای اطلاع رسانی دقیق و شفاف، از فردا اتاق اطلاع رسانی کرونا با حضور خبرنگاران در روابط عمومی وزارت بهداشت تشکیل می‌شود. اطلاع‌رسانی غیرمسئولانه‌ای که از سوی برخی صورت می‌گیرد به مردم و اقدام مشترک همگی ما و حل مساله هیچ کمکی نمی‌کند.

‏وی ادامه داد: ما به مشارکت ملی نیاز داریم و به یاد داشته باشیم که با ویروسی بی‌تفاوت نسبت به هر تفاوت اجتماعی و‬ انسانی روبرو هستیم. از نزدیک شاهدم وزارت بهداشت با صداقت و شفافیت کامل در مواجهه با این ویروس عمل می‌کند. آن‌ها که بی‌اعتمادی می‌پراکنند، رفتاری غیرسازنده و غیرخیرخواهانه انجام می‌دهند.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: وزارت بهداشت اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، به اتفاقات مثبت در حوزه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش رشد اقتصادی، کنترل و کاهش حجم نقدینگی محصول تیم اقتصادی دولت بود که به طور منسجم انجام شد.

وی افزود: حتی تورم هم مهار شد و به اندازه یک واحد کاهش یافت. البته هدفگذاری دولت کاهش بیشتر تورم است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآورشد: همه این موارد محصول تلاش تیم مشترک و هماهنگ است شاید بعضی ها خیلی دوست ندارند این اتفاق بیفتد و شایعه ایجاد کنند و در واقع قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • پیگیری مشکلات تاکسی رانی و وضعیت کرایه تاکسی در مهدیشهر
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد