Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد ۵۱ مورد گزارش مردمی از تخلفات انتخاباتی از ۸ صبح تا ۱۵ عصر امروز جهت بررسی دقیق‌تر و اقدامات قانونی لازم به دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان‌ها ارجاع شده است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، به منظور ارتقای سلامت انتخابات و نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر فرآیند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان سامانه گزارش‌های مردمی تخلفات انتخاباتی به نام «مردم ناظر» را راه اندازی کرده است که چهارمین گزارش از جزئیات گزارش‌های دریافتی از طریق سامانه «مردم ناظر» به شرح زیر به اطلاع ملت شریف ایران می‌رسد:

از ساعت 8:00 صبح تا ساعت 15:00 عصر روز جمعه 1398/12/2 از میان 387 گزارش واصله مردمی، تعداد 51 مورد گزارش از تخلفات انتخاباتی که با جزئیات دقیق و قابل پیگیری و با پیوست مدارک و مستندات از تخلف توسط مردم عزیز از سراسر کشور به سامانه مردم ناظر شورای نگهبان اعلام شده بود، جهت بررسی دقیق‌تر و اقدامات قانونی لازم به دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان‌ها ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار گزارش‌هایی که جهت بررسی دقیق‌تر به استان‌ها ارسال شده به تفکیک عبارتند از: استان تهران (7)، خوزستان (5)، اصفهان (4)، کهگیلویه و بویر احمد (4)، آذربایجان شرقی (4)، خراسان رضوی (3)، کرمانشاه (3)، فارس (2)، گیلان (2)، سمنان (2)، خراسان جنوبی (2)، چهارمحال و بختیاری (2)، آذربایجان غربی (1)، البرز (1)، کرمان (1)، مازندران (1)، خراسان شمالی (1)، بوشهر (1)، همدان (1)، اردبیل (1)، قم (1)، ایلام (1) و لرستان (1) گزارش.

شورای نگهبان به مردم عزیز اطمینان می‌دهد با استفاده از کمک مردم و هزاران ناظر در سراسر کشور، سلامت انتخابات را تأمین و از آرای مردم پاسداری و صیانت خواهد کرد.

انتخابات مجلس 98 |نیلچی: تمدید رأی‌گیری با پیشنهاد وزارت کشور و هماهنگی شورای نگهبان صورت می‌گیردکنایه آیت‌الله جنتی به تحریم شدن از سوی‌ آمریکا: دیگر نمی‌توانیم به جشن‌های کریسمس آمریکا برویم!انتخابات مجلس 98| کدخدایی: مشارکت مردم گسترده بوده/ تاکنون تخلف مهمی در روند انتخابات گزارش نشده استانتخابات مجلس98| کدخدایی : استفاده از اثر انگشت برای رأی گیری الزامی نیست

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شورای نگهبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای نگهبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای نگهبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس انتخابات مجلس شورای نگهبان مردم ناظر استان ها دقیق تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت در نشست علنی مجلس پایان یافت.

قانون فعلی تجارت در سال ۱۳۰۳ تصویب شده و با توجه به تحولات عرصه تجارت، بررسی لایحه جدید با هدف تسهیل تجارت داخلی و خارجی از دوره هشتم مجلس آغاز و بخشی از آن تصویب و به شورای نگهبان ارجاع شد.

این لایحه ۱۳۴۳ ماده دارد. نحوه تشکیل، تجزیه و ادغام شرکت ها، نحوه برخورد با تخلفات شرکت ها، ارائه تضمین در برخی امور تجاری، افزایش ضریب اطمینان فعالیت‌های تجاری و جلوگیری از سوء استفاده‌های مربوط به اعلام ورشکستگی از جمله مواردی است که در این لایحه پیش بینی شده است.

در ادامه جلسه، طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی تصویب شد که بر اساس آن خلاء قانونی بر خورد با سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان و کلاهبرداری‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان بر طرف و تکلیف قانونی مراجع انتظامی و قضایی در این خصوص مشخص شد.

رئیس مجلس نیز در پاسخ تذکری درباره نحوه رسیدگی به جداول لایحه بودجه سال جاری عنوان کرد که منابع و مصارف لایحه بودجه، تصویب و در شورای نگهبان تایید و تبدیل به قانون شده و به دولت نیز ابلاغ شده و تغییری نخواهد کرد.

آقای قالیباف همچنین از بررسی نوسانات بازار ارز با حضور مسئولان در هفته آینده خبر داد.

جلسه علنی بعدی مجلس، یکشنبه (دوم اردیبهشت) برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • رسیدگی به «لایحه تجارت» در مجلس پایان یافت
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • مجلس با رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • زنگنه: هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به برنامه هفتم در مجلس بررسی می‌شود
  • ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت رفع شد
  • بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت برطرف شد
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در صحن مجلس