Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر مونسان عصر امروز جمعه در مسجد بلال ضمن تشکر از برگزار کنندگان انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: «از مردم کشورمان به‌دلیل این حضور پرشکوه سپاسگزاری می‌کنم. مجلس شورای اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار بوده و یکی از مهم‌ترین ارکان کشور به واسطه تصویب قوانین است، بنابراین اگر به سرنوشت کشور و خودمان علاقه‌مند هستیم باید در انتخابات حضور پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «این انتخابات، از مهم‌ترین انتخابات‌های کشور است. مردم حضور خوبی تاکنون داشتند تا سرنوشت خودشان را تعیین کنند.»

وزیر میراث‌فرهنگی تصریح کرد: «مجلس شورای اسلامی محل تصویب قوانین و مکان مهمی است. در دوره قبل نمایندگان مجلس در حوزه گردشگری کمک‌ها و همکاری خوبی با وزارتخانه داشتند و بسیاری از مشکلات ما با همراهی آنها و تصویب قوانین مربوطه رفع یا کمتر شد.»

مونسان اظهار کرد: «از همه فعالان حوزه میراث‌فرهنگی تقاضا دارم در انتخابات حضور خوبی داشته باشند چراکه آینده کاری و سرنوشت این بخش مهم از اقتصاد کشور منوط به حضور دوره جدید نمایندگان مجلس می‌شود. برای ما بسیار حائز اهمیت است که در انتخابات حضور پررنگی داشته باشند.»

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسجد بلال انتخابات جمع خبرنگاران قوانین انتخابات حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد

لوکادیا از نظر فنی مهاجم خوبی بود اما حاشیه‌های خاص خود را داشت و در نهایت به بهانه‌های واهی کشورمان را ترک کرد.
بعد از آن که پرسپولیس در فیفا علیه این مهاجم هلندی حکم گرفت، لوکادیا خیلی تلاش کرد به پرسپولیس برگردد تا خسارت مالی را جبران کند اما این اتفاق رخ نداد و البته معلوم نشد که پرسپولیسی‌ها پول خود را از این مهاجم گرفتند یا نه؟
لوکادیا این روزها در تیم آموریبیتا که در دسته دوم اسپانیا بازی می‌کند نیمکت نشین شده و در ۶ بازی آخر این تیم فقط ۱۷ دقیقه مقابل لگانس بازی کرده که البته آنجا هم کاری از پیش نبرده است.
بی دلیل نبود که او می‌خواست دوباره به پرسپولیس برگردد و قرارداد ۱۸ ماهه ببندد تا هم خسارت مالی خود را جبران کند و هم بابت فصل بعد دوباره پول خوبی بگیرد.
این مهاجم ۶ گل حساس برای پرسپولیس زده بود؛ اما این روزها دوران بدی را سپری می‌کند و حتی در تیم ته جدولی لیگ ۲ اسپانیا تبدیل به یک نیمکت نشین شده است.

کد خبر 844819 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند
  • تشکیل انجمن خیران میراث‌فرهنگی در استان اردبیل
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • ثبت میمند به عنوان بهترین روستای گردشگری جهان باعث گسترش حضور گردشگران خواهد شد
  • سرنوشت حساب افراد در شبکه‌های اجتماعی پس از مرگ آنها چیست؟
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • صدور مجوز خانه مسافر‌ها تأییدمحور شد