Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: امروز شاهد مشارکت گسترده و معنا‌دار مردم استان قم در انتخابات بودیم که با بصیرت و هوشمندانه در صحنه حاضر شدند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بیژن سلیمان‌پور شامگاه جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان قم در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: این حماسه مردم،‌ همه دوست‌داران نظام را امیدوار و دشمنان را مایوس کرد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان قم افزود: انتخابات در قم با نظم و آرامشی بی نظیری برگزار شد و همه به خوبی تلاش کردند تا این حماسه ملی در نهایت آرامش برگزار شود.

وی ادامه داد: مردم امروز یکپارچه در صحنه حاضر شدند و خود را انقلابی نشان دادند و به جهانیان اعلام کردند که ما در پرتو وحدت می‌توانیم از همه مسایل و مشکلات عبور کنیم.

انتخابات ایران| عصر انتخاباتی گلزار شهدای شهدای کرمان / صحنه‌های‌ ناب حضور در مزار حاج قاسم + تصاویرانتخابات ایران| احتمال درخواست تمدید دوباره مهلت اخذ رای در یزد ‌/ افزایش مشارکت مردم یزدانتخابات ایران| پیش‌بینی افزایش مشارکت مردم خوزستان + ‌فیلم ‌

سلیمان‌پور گفت:‌ برابر قانون تمدید زمان انتخابات بر عهده وزیر کشور است که ابتدا تا 20 و اکنون تا ساعت 22 تمدید شده است و قطعا هر تصمیم دیگری که در این خصوص گرفته شود در شعب اخذ رای استان قم اجرا خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان قم بیان کرد: بر اساس آخرین آمار تاکنون بیش از 320 هزار تن از مردم قم در پای صندوق های رای حاضر شدند و در انتخابات شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد مشارکت گسترده و معنا دار مردم استان قم در انتخابات بودیم که با بصیرت و هوشمندانه در صحنه حاضر شدند.

انتهای پیام/452/ س

R7854/P41362/S6,62/CT11 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس رئیس ستاد انتخابات استان ستاد انتخابات استان قم انتخابات ایران حاضر شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی ظهر یکشنبه در جلسه قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه این قرارگاه با هدف اتخاذ تدابیر و اقدامات ویژه برای تحقق شعار سال تشکیل شده است، گفت: هدف کلی، ایجاد بسترهای مشارکت مردم در تولید است و بر این اساس با اخذ مشاوره از مدیران، صاحب نظران و نخبگان، تقسیم کار کرده‌ایم.

وی مطرح کرد: مردم باید در عرصه‌های مختلف تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور ورود کنند و ما باید شرایط لازم را برای این منظور فراهم کنیم. روند اجرای تمامی برنامه‌ها و مصوبات این قرارگاه باید مورد ارزیابی و نظارت قرار گیرد. باید چگونگی تحقق مشارکت مردم در تولید و اقتصاد را با بهره گیری از توان نخبگان استان مورد مطالعه قرار دهیم و خروجی علمی این امر را اجرایی کنیم.

استاندار البرز بیان کرد: مکان یابی ۲۷ نقطه سکونتگاهی جدید ساحلی در چهار استان جنوبی کشور با رویکرد مولدسازی با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و تأکیدات مقام معظم رهبری انجام شده و البرز نیز جزو استان‌های معین در این زمینه است. ایجاد شهرک‌های مسکونی در نقاط تعیین شده در دستور کار است که با مشارکت مردم و سرمایه گذاران به مرحله اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 6084425

دیگر خبرها

  • چرا قالیباف باخت؟ چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • ستاد سهام، ابتکار یزد برای تحقق شعار سال