Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:43:09 GMT

تعطیلی مدارس شهرستان‌هایی که رای گیری آن تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۵۶۶۶

تعطیلی مدارس شهرستان‌هایی که رای گیری آن تمدید شد

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه پنج حوزه مشهد، تربت جام، تربت حیدریه، خواف و نیشابور تا ساعت ۲۳ تمدید شد از تعطیلی مدارس این شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جسن جعفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنج حوزه مشهد، تربت جام، تربت حیدریه، خواف و نیشابور تا ساعت ۲۳ تمدید شد و رای گیری در ۸ حوزه اصلی دیگر انتخابات هم تا ساعت ۲۲ به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت حوزه‌های اصلی انتخابیه گفت: در چهار حوزه اصلی شامل مشهد، تربت جام، تربت حیدریه، خواف و نیشابور انتخابات به مدت یک ساعت تمدید می‌شود و در هشت حوزه اصلی دیگر شامل گناباد،کاشمر، سبزوار، قوچان، درگز، فریمان، چناران تا ساعت ۲۲ به پایان می‌رسد.

وی افزود: شهرستان‌هایی که یک ساعت برای آنها تمدید می‌شود روز بعد مدارس آنها تعطیل است.

جعفری ادامه داد: تمدید رای گیری در کاشمر به خاطر درخواست دیر هنگام فرماندار انجام نشد و تصمیم بر این شد که از افراد حاضر در صفوف آراء اخذ شود و روند رای گیری متوقف شود.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد تعطیلی مدارس ستاد انتخابات رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مهدی قاسم‌زاده در گفتگویی از برگزاری نوبت نخست کنکور خراسان رضوی خبرداد و اظهارکرد: هزار و ۳۲۶ نفر از داوطلبان کنکور سراسری از خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه در نوبت نخست این آزمون با هم رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این آزمون صبح و عصر روز پنجشنبه و همچنین صبح روز جمعه در ۲۷ شهرستان و ۳۸ حوزه امتحانی این استان برگزار می‌شود، گفت: ساعت شروع آزمون های صبح ساعت هشت و ساعت شروع آزمون های عصر ۱۴ و ۳۰ است و نیم ساعت قبل از آغاز آزمون ها درهای حوزه های امتحانی بسته می شود.

مسئول حفاظت آزمون استان خراسان رضوی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در صبح روز پنجشنبه سه هزار و ۸۷۴ زن به همراه ۶ هزار و ۳۴۳ مرد در آزمون رشته ریاضی، ۲۰ هزار و ۲۵۱ زن و ۱۱ هزار و ۴۷۹ مرد در رشته علوم انسانی به رقابت می‌پردازند.

قاسم‌زاده با بیان اینکه عصر روز پنجشنبه نیز چهار هزار و ۷۳ زن و هزار و ۴۲ مرد در رشته هنر و همچنین سه هزار و ۸۴۹ زن و ۲ هزار و ۱۹۹ مرد در آزمون رشته زبان با هم رقابت خواهند کرد، گفت: صبح روز جمعه و در رشته تجربی ۲۵ هزار و ۲۶۲ زن و ۱۲ هزار و ۹۵۴ مرد با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در طول برگزاری این آزمون، بیشترین تعداد حوزه برگزاری آزمون استان خراسان رضوی در شهر مشهد با هشت حوزه پذیرای ۴۲ هزار و ۴۷۳ نفر داوطلب است و این در حالی است که ۲۶ هزار و ۵۸۴ داوطلب در دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان بزرگترین حوزه امتحانی شرق کشور و آموزش و پرورش میان جلگه با ۹ داوطلب کمترین تعداد شرکت کننده را میزبانی می‌کنند.

مسئول حفاظت آزمون استان خراسان رضوی گفت: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط، لازم است اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن همراه داشته‌ باشد.

وی افزود: داوطلبان باید از آوردن وسایل شخصی و اضافی از جمله کیف، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت، کیف دستی، ساک دستی و دستگاه‌های ارتباطی و الکترونیکی شامل پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و هندزفری به جلسه آزمون خودداری کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899423

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف