Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: قوه قضاییه به صورت جدی در حال بررسی و رصد تخلفات است همچنین از طرفی دستگاه های نظارتی پرونده هایی را تشکیل داده اند که احتمالا برخی از پرونده های تشکیل شده به جاهای باریک کشیده می شود.

سید زین العابدین موسوی امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه همچون دگر نقاط کشور کار اخذ رای در شعب شهرستان از ساعت هشت صبح آغاز شد، اظهار کرد: ساعت رای گیری دو بار تمدید شد که شامل شهرستان آبادان هم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در آبادان 138 شعبه اخد رای دایر است، گفت: از این تعداد 16 شعبه در اروند کنار و 13 شعبه سیار(12 شعبه در آبادان و بخش مرکزی و یک شعبه در اروندکنار) و 122 شعبه ثابت هم در بخش مرکزی و شهر آبادان مسوولست اخذ رای را از شهروندان بر عهده دارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه تعرفه به اندازه کافی در اختیار داریم، افزود: تا پیش از عصر حضور مردم هم تقریبا خوب بود اما از عصر تا کنون شعب اخذ رای با استقبال بیشتری مواجه شدند که امیدواریم تا پایان ساعت اعلام شده بتوانیم رای همه کسانی که به پای صندوق های آمده اند را اخذ نماییم.

موسوی با بیان اینکه الزامی به اخذ اثر انگشت رای دهندگان نیست، بیان کرد: افرادی هم که شناسنامه آنها فاقد عکس است نیز می توانند رای بدهند و در این خصوص نیز مشکلی نیست اما در این صورت کارت ملی خود را نیز باید به همراه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در آبادان ضمن تذکر به کاندیداها به بد اخلاقی های انتخاباتی برخی نامزدها در حوزه انتخابیه شهرستان اشاره کرد و افزود: به کاندیداها تذکر می دهم به ویژه آنهایی که در این مدت با بد اخلاقی انتخاباتی سبب ناراحتی شهروندان شدند، بدانند که دستگاه های ذیربط تمامی موارد را رصد و مستند کرده اند که به بزودی رسیدگی می شود.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به تخلفات صورت گرفته تصریح کرد: از تخلفات صورت گرفته این افراد که قرار است نماینده مردم بشوند و به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند، تعجب می کنیم.

موسوی بیان کرد: دادستان شهرستان پرونده بسیاری را در این خصوص در اختیار دارد که به صورت پیوسته و ویژه در حال رسیدگی است.

نماینده عالی دولت در آبادان تصرح کرد: برای اولین بار دادستان شهرستان شخصا در کنار ما، در سطح شعب و شهرستان به صورت مستقیم تخلفاتی را دریافت نموده اند و در حال رصد هستند که در این  باره بررسی و دستوراتی صادر شده است.

او با تاکید بر اینکه کاندیدا ها برای خودشان گرفتاری درست نکنند، اضافه کرد: قوه قضاییه به صورت جدی در حال بررسی و رصد تخلفات است همچنین از طرفی دستگاه های نظارتی پرونده هایی را تشکیل داده اند که احتمالا برخی از پرونده های تشکیل شده به جاهای باریک کشیده می شود.

موسوی در پایان گفت: ما همانگونه که در قبال حقوق کاندیدا ها مسوولیت داریم، در قبال مردم و رای مردم نیز مسوولیم و امیدواریم که شاهد انتخابات سالم و خوبی تا پایان باشیم.

لازم به ذکر است که شهرستان آبادان با حدود 300 هزار نفر، 219 هزار نفر واجد شرایط رای دادن دارد که برای انتخاب سه کرسی به پای صندوق های رای رفته اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی فهرست خود را برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، با شعار «انقلابی، کارآمد و مردمی» و تحت عنوان «فهرست وفاق» منتشر کرد.

اسامی کاندیداهای این فهرست بدین شرح است:

احمد نادری؛ ابراهیم یزدی؛ سمیه رفیعی؛ ابوالفضل ظهره‌وند؛ حسین نجابت؛ عبدالحسین روح‌الامینی نجف‌آبادی؛ زهره سادات لاجوردی؛ زینب قیصری؛ علیرضا سلیمی؛ محمدحسین حسین‌زاده بحرینی؛ حسن خجسته باقرزاده؛ مهدی عسگری؛ مجتبی زارعی؛ علی‌اصغر پورمحمدی؛ سید نظام‌الدین موسوی؛ مجتبی رحماندوست.

همچنین بنابر روایت فارس، حبیب الله بور بور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به ارائه فهرست انتخاباتی این جریان سیاسی در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران گفت: بعد از چندین جلسه با کاندیداهای مختلف، بالاخره به جمع بندی رسیدیم که فهرستی را به عنوان «فهرست وفاق» منتشر کنیم.

وی افزود: شعار این فهرست، انقلابی، کارآمد و مردمی است و ما با هیچ جریان سیاسی اعم از شورای ائتلاف، شریان، امنا و... هیچ وحدتی انجام نداده ایم.

بوربور تصریح کرد: از تمام ۱۶ نفر این فهرست تعهد نامه انتخاباتی گرفته شده است و این افراد با شاخص های جمعیت وفاداران همراه بوده اند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898762

دیگر خبرها

  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان؛ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • برای زنان و نوامیس مردم در طرح حجاب پرونده قضایی تشکیل می‌دهند؟
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد