Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:10:41 GMT

تعرفه مازاد به ۱۰ درصد شعب اخذ رای بیرجند ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۵۷۱۲

تعرفه مازاد به ۱۰ درصد شعب اخذ رای بیرجند ارسال شد

علی ناصری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تمدید ساعت رای دادن تا ساعت ۲۳ امشب، در صورت درخواست مابقی شعبه‌ها، تعرفه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هیچگونه مشکلی در خصوص تعرفه در استان از جمله شهرستان بیرجند وجود ندارد اظهار داشت: میزان مشارکت شهرستان بعد از پایان مهلت اخذ رای اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بیرجند تصریح کرد: تاکنون مشارکت مردم شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار خوب بوده است و هنوز مردم در صف رای هستند.

وی عنوان کرد: چندین شعبه در مرکز استان درخواست دریافت تعرفه کرده‌اند که در اسرع وقت تعرفه در اختیار شعب قرار می‌گیرد و این نشان دهنده مشارکت بالای مردم ولایتمدار شهرستان است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

۱۲۷ داوطلب در چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند و در نهایت اسامی ۷۰ نامزد شامل ۶۵ مرد و پنج زن برای این استان از سوی شورای نگهبان اعلام شد که طبق آخرین آمار از این تعداد ۳۰ نفر انصراف دادند و ۴۰ نفر در عرصه رقابت باقی ماندند.

خراسان جنوبی دارای ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی است و ۶۷۷ شعبه اخذ رای در این استان مستقر شده که ۷۱ شعبه نسبت به انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی افزایش یافته است.

۵۶۴ هزار و ۹ نفر در این استان مرزی واجد شرایط رای دادن هستند و خراسان جنوبی چهار کرسی در مجلس یازدهم دارد.

میزان مشارکت مردم خراسان جنوبی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۲ درصد بوده است.

برچسب‌ها مجلس یازدهم خراسان جنوبی انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم خراسان جنوبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم خراسان جنوبی انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تمام شد و کسی که با کسب بیشترین آرا به مجلس رفته است، باید کار و عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مصطفی معینی، امروز_ سه‌شنبه هفتم فرودین-درحاشیه زیارت امامزاده عبدالله لتحر با تبریک ولادت میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: مجلس دوازدهم از هفتم خرداد رسماً کار خود را آغاز می‌کند، اما از هم‌اکنون برای شناسایی مشکلات حوزه انتخابیه کاشان و آران‌وبیدگل تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دیگر وقت شعار دادن نیست، افزود: مردم اعتماد، لطف و آبرویشان را در پای صندوق‌های رأی گذاشتند و نماینده خود را در انتخابات مجلس برگزیدند و الان نوبت این است که فرد منتخب پایبند به اعتماد و مشارکت آنها در راستای پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه خود گام بردارد.

منتخب مردم کاشان و آران‌وبیدگل در مجلس شورای اسلامی نشستن روی صندلی مجلس را جایگاه خطیری دانست و گفت: نمایندگان باید وفادار به اعتماد و اهتمام مردم در هنگام انتخابات باشند، زیرا عرصه‌های بزرگ مسئولیت، خطاهای بزرگ‌تری هم دارد، پس مبادا رفتارهایشان قبل و بعد از نمایندگی فرق کند.

معینی با گرامیداشت یاد تمام شهیدان کشور به‌ویژه شهدای منطقه لتحر کاشان اضافه کرد: امنیت، آرامش و آسایش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و ان‌شاءالله کارگزاران نظام و خدمت‌گزاران مردم بتوانند راه آنها را ادامه دهند.

به گزارش ایمنا، مصطفی معینی، نماینده منتخب مردم کاشان و آران‌وبیدگل در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدار صمیمانه با اهالی لتحر علاوه بر شنیدن دغدغه‌ها و درخواست‌های آنها با حضور در مزار شهیدان این منطقه فاتحه‌ای قرائت کرد.

کد خبر 739243

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • خراسان جنوبی در طلایی‌ترین دوران اقتدار
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی