Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد انتخابات استان: زمان رأی‌گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان تاکستان ساعت۲۱ به پایان رسیده است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

منوچهر جبیبی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در قزوین اظهار داشت: زمان رأی‌گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان تاکستان ساعت 21 به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه عنوان داشت: شمارش آرا در این حوزه انتخابی تا ظهر روز شنبه به پایان خواهد رسید و نتایج نهایی اعلام می گردد.

 رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با اعلام تمدید زمان رأی‌گیری در حوزه بوئین زهرا و حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک تا ساعت 22، تصریح داشت: در مناطق روستایی این حوزه ها مسئولین اجرایی انتخابات با هماهنگی فرمانداران اختیار دارند درصورت نبودن فردی در شعبات پایان رای‌گیری را اعلام و شمارش آراء را آغاز نمایند.

وی در پایان زمان اعلام نتیجه نهایی آرا در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک را 24 ساعت پس از پایان زمان رای گیری اعلام نمود.

انتخابات ایران| نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین: مجلس انقلابی وام‌دار هیچ جناحی نیست + فیلمامام جمعه قزوین| اقامه نماز مانع تسلط اشرار بر جامعه مسلمان خواهد شدانتخابات ایران| نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین: مجلس انقلابی وام‌دار هیچ جناحی نیست + فیل

انتهای پیام/ز

R7541/P1549/S6,63/CT7 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس استان قزوین رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد مولایی صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، اظهار کرد: تعداد شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار ۴۱۸ شعبه است.

وی تصریح کرد: با توجه به زمان باقیمانده تا مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر، با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های به عمل آمده، شرایط و بستر انتخابات با همکاری هئیات اجرایی، نظارت، بازرسی و سایر عوامل انتخابات، کاملاً مهیا است.

فرماندار قائم شهر افزود: مطابق با اعلام و ابلاغ جدول زمانبندی از سوی ستاد انتخابات کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهربه همراه ۷ حوزه دیگر در کشور به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

مولایی قرا با اشاره به این موضوع که ۷۳۵ دستگاه الکترونیکی احراز هویت و اخذ رأی تحویل به ستاد انتخابات قائمشهر شده است، خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم و مورد نظر به کاربران و کارشناسان فرآیند برگزاری انتخابات الکترونیکی انجام شده است.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر افزود: بر اساس قانون تبلیغات قانونی نامزدهای مرحله دوم مجلس دوازدهم از روز ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی (۲۱) اردیبهشت پایان خواهد یافت.

کد خبر 6085178

دیگر خبرها

  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان
  • اعلام زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از ۱۳ اردیبهشت
  • زمان آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از 13 اردیبهشت