Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آناتولی، یاسر عباسی، یک شهروند فلسطینی ساکن قدس با فشار رژیم اشغالگر صهیونیستی مجبور شد خانه‌اش را در شهرک سلوان واقع در شرق قدس اشغالی به همراه خویشاوندانش با دستان خودش تخریب کند.

فلسطینی‌ها مجبورند تخریب منازلشان را با دست‌های خود در شرق قدس قبول کنند تا از پرداخت جریمه‌های سنگین اعمال شده از سوی شهرداری رژیم اشغالگر صهیونیستی جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: خالد البطش: فلسطین قابل تجزیه نیست

آلمان شهرک‌سازی صهیونیستی‌ها در قدس شرقی را غیرقانونی دانست

یک ماه پیش کارکنان شهرداری رژیم متجاوز ابلاغیه‌ای مبنی بر تخریب منزل این شهروند به بهانه اینکه غیر مجاز ساخته شده است به او تحویل دادند.

یاسر عباسی گفت: «حدود یکماه پیش ابلاغیه‌ای مبنی بر تخریب منزل به من تحویل داده شد و کارکنان شهرداری اسرائیل چندین بار مرا که آخرین مورد آن یکشنبه بود برای تخریب احضار کردند و به من مهلت داده شد تا یکشنبه آینده این کار را انجام دهم.»

این شهروند فلسطینی ساکن قدس افزود: «شما در طول زندگی خود برای ساختن یک خانه رنج‌ها و سختی‌های زیادی متحمل می‌شوید تا اینکه سرانجام از شما می‌خواهند منزل خود را با دستان خودتان خراب کنید. این مالیاتی (بهایی) است که باید به عنوان یک شهروند فلسطینی در قدس بپردازیم.»

این شهروند فلسطینی که به همراه همسر و چهار فرزندش در این خانه ساکن بود، اعلام کرد: «اشغالگران می‌خواهند ساکنان قدس را مجبور به مهاجرت کنند، اما در خواب ببینند که ما را بیرون کنند. ما در سرزمین خود می‌مانیم و سرزمین خود را ترک نخواهیم کرد.»

نهاد‌های حقوقی فلسطین، عبری و بین المللی اعلام کردند: «مسئولان اسرائیلی طی سال‌های اخیر به شکل قابل ملاحظه‌ای عملیات تخریب خانه‌ها را در شرق قدس افزایش داده اند.»

این در حالی است که براساس گزارش‌های فلسطینی، عبری و بین المللی مسئولان اسرائیلی مجوز ساخت وساز را به راحتی برای شهرک نشینان صهیونیست در سرزمین‌های قدس صادر می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین اشغالی رژیم صهیونیستی معامله قرن شهروند فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌ای که لاپورتا آرزو می‌کرد هرگز نبیند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در بازی رفت برابر پی اس جی 2-3 به پیروزی رسیده بود تا خوان لاپورتا روی سکوهای پارک دو پرنس ژست قهرمانانه بگیرد. 

او در پایان آن بازی همراه معاونانش وارد زمین چمن شد و عکسی به یادگار مثل فاتحان گرفت اما فکرش را هم نمی کرد، در بازی برگشت ورق برگردد و مجبور شود روی سکوهای مونتجوئیک، برد پاریس و صعود این تیم را به ناصر الخلیفی تبریک بگوید.

دیشب وقتی داور رومانیایی سوت پایان را زد، لاپورتا به رسم ادب به ناصر الخلیفی که چند صندلی دورتر نشسته بود رفت و به او پیروزی تیمش و صعود به نیمه نهایی را تبریک گفت.

لاپورتا و الخلیفی اصلا رابطه خوبی ندارند و در سال های اخیر موضوع سوپرلیگ و انتقال اخیر عثمان دمبله نیز روابط را بیشتر شکراب کرده بود. رئیس بارسا در بدترین کابوس هایش نیز نمی دید روزی مجبور شود در ورزشگاه اختصاصی بارسا صعود پاریس را تبریک بگوید.

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 
  • پیام اسرای فلسطینی از «سلاخ‌خانه» اسرائیل برای اعراب و جهان
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • لحظه‌ای که لاپورتا آرزو می‌کرد هرگز نبیند (عکس)
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند