Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: با توجه به استقبال مردم و ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای، با دستور استاندار خراسان شمالی زمان رای گیری تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "ولی الله حیاتی" امشب در ستاد انتخابات خراسان شمالی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به استقبال مردم و حضور پرشور برای شرکت در انتخابات، به دستور استاندار خراسان شمالی رای گیری تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی با بیان اینکه این زمان آخرین تمدید صورت گرفته‌ست و به هیچ وجه مجدد تمدید نمی شود، افزود: پس از ساعت ۲۴ و اتمام رای گیری شمارش آرای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آغاز می شود.

 

وی همچنین گفت: با توجه به شمارش آرا در شعب اخذ رای مستقر در مساجد ممکن است طولانی شود و همچنین با توجه به حضور جامعه فرهنگیان سر صندوق‌های رای، همه مدارس در همه مقاطع تحصیلی در خراسان شمالی فردا سه شنبه سوم اسفند تعطیل است.

 

در خراسان شمالی 840 شعبه اخذ رأی شامل 374 شعبه شهری و 466 شعبه روستایی است که از این تعداد 543 شعبه ثابت و 297 شعبه سیار است.

 


تعداد واجدان شرایط رأی دادن در استان خراسان شمالی 658 هزارو 342 نفر شامل 326 هزارو 811 نفر مرد و 331 هزارو 531 نفر مرد اعلام شده که تمام متولدین دوم  اسفند سال 80 به قبل آن واجد شرایط رأی دادن در این انتخابات هستند.


همچنین در این دوره از انتخابات 37 هزارو 474 نفر رأی اولی شامل 19 هزارو 81 رأی اولی پسر و 18 هزارو 393 رأی اولی دختر در انتخابات شرکت می کنند.


استان خراسان شمالی دارای چهار کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج در این استان نیز با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.


این استان همچنین یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد که  با توجه به درگذشت آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده چهار دوره این استان در مجلس خبرگان رهبری در اردیبهشت پارسال، جایگزین وی در انتخابات اسفندماه امسال برگزیده خواهد شد.

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات خبرگان رهبری و مجلس انتخابات مجلس انتخابات خراسان شمالی ساعت ۲۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

علی پرورش، فرماندار شهرستان رودبار جنوب عصر سه شنبه گفت: با توجه به نامطلوب بودن وضعیت جوی هوا و اعلام وضعیت قرمز توسط ستاد مدیریت بحران و احتمال بارندگی شدید و بالا آمدن سطح آب و طغیان میسل‌ها و رودخانه‌های فصلی، تمامی مدارس رودبار جنوب فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل می‌باشد.

یوسف میرشکاری، فرماندار شهرستان فاریاب نیز از تعطیلی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با توجه به پیش بینی بارندگی‌های سیل آسا در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • مدارس این شهرها امروز تعطیل شد
  • کدام مدارس فردا چهارشنبه تعطیل شدند؟
  • مدارس این شهرها فردا تعطیل شد
  • مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد
  • مدارس زاهدان فردا تعطیل شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد