Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین در اطلاعیه شامگاه جمعه شورای نگهبان آمده است: به منظور ارتقای سلامت انتخابات و نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر فرآیند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان سامانه گزارش‌های مردمی تخلفات انتخاباتی به نام «مردم ناظر» را راه اندازی کرده است که چهارمین گزارش از جزئیات گزارش‌های دریافتی از طریق سامانه «مردم ناظر» به اطلاع ملت شریف ایران می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه افزود: از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۵ عصر روز جمعه ۱۳۹۸/۱۲/۲ از میان ۳۸۷ گزارش واصله مردمی، تعداد ۵۱ مورد گزارش از تخلفات انتخاباتی که با جزئیات دقیق و قابل پیگیری و با پیوست مدارک و مستندات از تخلف توسط مردم عزیز از سراسر کشور به سامانه مردم ناظر شورای نگهبان اعلام شده بود، جهت بررسی دقیق‌تر و اقدامات قانونی لازم به دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان‌ها ارجاع شده است.

شورای نگهبان افزود: آمار گزارش‌هایی که جهت بررسی دقیق‌تر به استان‌ها ارسال شده به تفکیک عبارتند از: استان تهران (۷)، خوزستان (۵)، اصفهان (۴)، کهگیلویه و بویر احمد (۴)، آذربایجان شرقی (۴)، خراسان رضوی (۳)، کرمانشاه (۳)، فارس (۲)، گیلان (۲)، سمنان (۲)، خراسان جنوبی (۲)، چهارمحال و بختیاری (۲)، آذربایجان غربی (۱)، البرز (۱)، کرمان (۱)، مازندران (۱)، خراسان شمالی (۱)، بوشهر (۱)، همدان (۱)، اردبیل (۱)، قم (۱)، ایلام (۱) و لرستان (۱) گزارش.

این اطلاعیه خاطرنشان کرد: شورای نگهبان به مردم عزیز اطمینان می‌دهد با استفاده از کمک مردم و هزاران ناظر در سراسر کشور، سلامت انتخابات را تأمین و از آرای مردم پاسداری و صیانت خواهد کرد.

215 27

کد خبر 1355455

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران

نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی به عنوان عضو‌های اصلی معرفی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه هیئت نظارت بر انتخابات روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

در این جلسه مدارک مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه فقط دو کاندیدا واجد شرایط بودند، بدون انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی، عضو‌های اصلی دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۳ انتخاب شدند.

چنانچه مدیرمسئولی طبق تبصره ۱ ماده ۱۱ شیوه نامه انتخابات اعتراض دارد، می‌توانند تا روز شنبه اول اردیبهشت ماه به همراه مستندات به دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات مراجعه کند.

محمدصادق رهبانی (مدیرمسئول نشریه تاغ) و محمدآراد زندیه (مدیرمسئول نشریه مراقبت) به عنوان نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران منتخب شدند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • آیت‌الله جنتی: امیدوارم رژیم کودک‌کش فهمیده باشد که دوران بی پاسخ ماندن جنایاتش به سر آمده/ هر حرکت نابجایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • آیت‌الله جنتی: دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند