Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آمریکایی به پایگاه خبری «رد باکس گلوبال» خبر داد که تنها سه ایالت آمریکا ظرفیت تست ابتلا به ویروس کرونا را دارند.

به گزارش مشرق،‌ یک منبع آمریکایی به پایگاه خبری «رد باکس گلوبال» خبر داد که تنها سه ایالت آمریکا ظرفیت تست ابتلا به ویروس کرونا را دارند.

این منبع اضافه کرد: «تنها سه ایالت کالیفرنیا، نبراسکا و ایلینویز قابلیت انجام تست کرونا ویروس را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز روز جمعه گزارش داد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا تا روز جمعه به دست کم 34 نفر رسیده که 11 نفر از آنها مسافران کشتی کروز «دایموند پرینسس» بودند.

وزارت بهداشت ژاپن روز گذشته گزارش داده بود که دو مسافر میانسال کشتی کروز دایموند پرینسس که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری شده بودند، جان خود را از دست دادند. ابتلای ۶۲۱ نفر از مسافران این کشتی به یوروس کرونا مورد تأیید قرار گرفته بود.

ویروس کرونا که نام علمی آن «کووید ۱۹» است، از طریق تنفس و تماس هم منتقل می‌شود و همین امر کنترل آن را دشوار کرده است. این ویروس، بیماری «سندرم زجر تنفسی حاد» یا ARDS را در فرد مبتلا ایجاد می‌کند، یک بیماری خطرناک و نارسایی دستگاه تنفسی است که با گسترش سریع التهاب و عفونت در ریه‌ها شروع می‌شود. در ادامه، به دلیل پر شدن کیسه‌های هوایی شُش‌ها از مایع میان‌بافتی، اکسیژن کافی به فرد نمی‌رسد و در صورت عدم رسیدگی به‌موقع بیمار با خطر مرگ مواجه خواهد بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته است.

کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو بردانصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خوردهنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • چه مردانی بیشتر در معرض ابتلا به سرطان پروستات هستند؟
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا