Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@23:00:51 GMT

مردم پارس آباد با مشارکت بالا حماسه آفریدند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۵۸۳۵

مردم پارس آباد با مشارکت بالا حماسه آفریدند

فرماندار پارس آباد در گفتگو با برنا گفت:به نظر میرسد در این دوره انتخابات مردم پارس آباد نزدیک به ۷۰ درصد مشارکت داشته اند.

به گزارش برنا،فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: با توجه به اینکه در سال ۹۴ بیش از ۸۰ درصد جمعیت در رای گیری مشارکت داشتند پیش بینی می شود در انتخابات ایندوره بیش از ۷۰ درصد مردم مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی پور از مشارکت ۹ هزار نفر رای اولی در این شهرستان خبر داد و گفت: صد و هفت هزار نفر در شهرستان پارس آباد حائز شرایط رای دادن می باشند.

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان های پارس آباد بیله سوار و اصلاندوز خاطرنشان کرد: سه هزار نفر در ۲۵۴ شعبه اخذ رای در این سه حوزه انتخاباتی فعالیت و فرایند انتخابات را رصد می کنند.

فرماندار شهرستان پارس آباد در خصوص شمارش آرا نیز گفت: با توجه به اینکه نحوه شمارش رای در این دوره سیستمی و به صورت تجمیع آرا می باشد، تا سبز شدن وضعیت سیستم، مجموع آراء مشخص نمی شود.

 و تا شمارش آخرین برگه های رای کسی از نتایج آرا مطلع نخواهد شد.

او با بیان اینکه رعایت قانون و اصل بی‌طرفی برای ما مهم ترین ملاک است، اظهار داشت: امنیت انتخابات جزو وظایف اصلی ماست و اجازه نخواهیم داد معاندین و فرصت طلبان از این خلاء سوء استفاده نمایند.

فرماندار شهرستان پارس آباد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۲۴ ساعت مانده به زمان رای گیری تمامی کاندیداها باید برنامه تبلیغاتی خود را متوقف نموده و تا شعاع ۱۰۰ متری کلیه شعبات، تصاویر  تمامی کاندیداها باید امحا یا جمع‌آوری شوند.

 وی گفت: بر اساس قانون تا زمانی که نتایج شمارش آراء از طریق مراجع ذی صلاح اعلام نشده باشد، هیچ کاندیدایی اعلام نتایج رای گیری یا اظهارنظر در خصوص نتایج زودهنگام را ندارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار پارس آباد مغان شهرستان پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل در آنچه شما خواسته اید ، سراغ یکی از مشکلاتِ محله شهید مطهریِ پارس آباد میرویم که با پیگیری های خبری، حل شده...
معضلی که عبور اب زراعی از جلوی منازل ، بوی نامطبوع و تجمع حشرات ایجاد  کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حل مشکل محله شهید مطهریِ پارس آباد

 

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس