Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هوشنگ بازوند در حاشیه بازدید از شعبه اخد رای شهید باهنر کنگاور در گفتگویی اظهارداشت: تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته و امیدواریم که تا مهلت تعیین شده از سوی وزارت کشور، شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حدود یک میلیون و ۵۴۶ هزار واجد شرایط در سطح استان وجود دارد، تصریح کرد: حضور پرشور مردم و رای اولی ها در پای صندوق های رای، مجلس کارآمدی را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند تاکید کرد: این حضور باشکوه مردم، مایه عزت، افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و مایه شرمندگی، سرافکندگی و سرخوردگی دشمنان ما خواهد بود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که حضور مردم در پای صندوق های رای یک بار دیگر مقاومت و ایستادگی مردم سلحشور ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشاند.

کار رای گیری در ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه برای انتخاب هشت نماینده مجلس شورای اسلامی از بین ۱۳۴ نامزد باقی مانده ادامه دارد.

براساس اعلام ستاد انتخابات کرمانشاه یک هزار و ۵۸۵ صندوق اخذ رای امروز آرای مردم این استان را جمع‌آوری می کنند که از این تعداد ۶۲۱ صندوق سیار و باقی ثابت هستند.

یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۴۱۳ نفر از مردم استان کرمانشاه در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند که ۵۸ هزار و ۲۸۰ نفر از آنها را رای اولی ها تشکیل می دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران اسلامی نظام جمهوری اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی وزارت کشور حضور پرشور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند

سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره میزان صدقات مردم اظهار کرد: مردم در سال قبل ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند.

وی گفت: البته میزان صدقات مردم در صندوق‌های صدقات به همراه کمک‌های آنها در سامانه ایتام نیز ۳ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان به ایتام کمک کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است