Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:28:27 GMT

پیولی: هیچکس در مورد آینده مطمئن نیست

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۵۹۹۳

پیولی: هیچکس در مورد آینده مطمئن نیست

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد هیچکس در دنیای مربیگری نسبت به آینده اش مطمئن نیست.

به گزارش "ورزش سه"، میلان در هفته های اخیر و تحت هدایت استفانو پیولی متحول شده و نتایج درخشانی به جز دربی دلامدونینا گرفته است. روسونری این هفته در دیداری دشوار باید در سری آ به مصاف فیورنتینا برود و استفانو پیولی اذعان داشت علاقه ندارد هر هفته در مورد آینده اش در میلان برای فصل بعد توضیح بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استفانو پیولی گفت: "فیورنتینا اخیرا پیروزی بزرگی کسب کرده و این تیم به خوبی هدایت می شود. ما نیز در شرایط خوبی قرار داریم و من امیدوارم این شرایط برای میلان ادامه پیدا کند. ما خوب تمرین می کنیم و این یک حقیقت است، در اینجا می توانید هوای مثبت را تنفس کنید. اولویت زمان حال حاضر است و شما فقط می توانید سرنوشت آینده را با فکر کردن به زمان حال رقم بزنید. عزم و اراده ای که زلاتان دارد می تواند شرایط میلان را بهبود بخشد، اگر ایبرا تبدیل به قهرمان و بازیکن منحصر به فردی شده، به این دلیل است که او همیشه تشنه موفق بوده و می خواهد پیشرفت کند.

 

خوشحالم که می دانم عملکرد من به شکلی مثبت قضاوت شده است. احساس می کنم نقطه مرجع تیم هستم. بدون توجه به نتایج هیچ یک از مربیان نسبت به آینده خود اطمینان ندارند. در پایان، کسانی که باید تصمیم یگیرند، این کار را انجام خواهند داد. اما من نمی توانم به سؤالات مربوط به آینده ام در همه کنفرانس های مطبوعاتی پاسخ دهم، بگذارید روی زمان حال تمرکز کنیم و ببینم در آینده چه خواهد شد.

 

شرایط هاکان چالهان اوغلو خوب است، او یک مشکل جزئی داشت که مانع بازی کردنش مقابل تورینو شد، اما هاکان حال آماده حضور در میدان است."

استفانو پیولی (سرمربی) آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو پیولی سرمربی آث میلان استفانو پیولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی آموزش و پرورش در حالی اسفند سال گذشته برگزار شد که از همان ابتدا وزارت آموزش و پرورش از همکاری سازمان سنجش خبر داده و گفته بود نتایج این آزمون بنا بر قول سازمان سنجش ۱۴ فروردین اعلام می‌شود.

از همان زمان با توجه به زمان اندک باقی مانده معلوم بود سازمان سنجش توانایی پاسخگویی و اعلام نتایج آزمون در حدود ۲۰ روز کاری را ندارد.

پس از ۱۴ فروردین و به دنبال انتظارات مردم، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگاری را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

مسؤولان آموزش و پرورش پیش از این بارها اعلام کردند که قرار است امسال به سرعت و به دقت مراحل اعلام نتایج، مصاحبه و گزینش را انجام دهند تا نومعلمان پس از طی یک دوره کوتاه آموزش معلمی از ابتدای مهر در کلاس‌های درس تدریس داشته باشند.

این در حالی است که در ایستگاه اول اعلام نتایج، سازمان سنجش به وعده خود عمل نکرده است.

پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد سازمان سنجش تا پایان فروردین هم نتوانست اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی را اعلام کند و تنها قرار است در هفته پیش رو زمان دقیق اعلام نتایج مشخص شود.

البته یکی از مسؤولان سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ابراز امیدواری کرد تا پایان هفته آتی نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شود.

کد خبر 6082597 علی قدمی

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده
  • پیولی: کیفیت تغییر نتیجه مقابل رم را نداشتیم
  • پیولی به آخر خط رسید؛ میلان حالا در جهنم
  • اعتراف پیولی: رم با کیفیت‌تر میلان بود!
  • استفانو پیولی: ما کمبود کیفیت داشتیم؛ رم شایسته صعود بود
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد