Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «رضا نظری» شامگاه جمعه به ایرنا، گفت: این اقلام به اندازه نیاز در مراکز توزیع شهر ساوه از جمله داروخانه های واقع در پیاده راه امام خمینی (ره) و خیابان بهزیستی و مراکز فروکش تجهیزات پزشکی وجود دارد و این معاونت برای تامین ماسک برای داروخانه ها با مراکزی که این اقلام را تامین می کنند، ارتباط مستمری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایط کنونی، توزیع و تامین ماسک بیشتر جنبه روانی در جامعه پیدا کرده و شهروندان فکر می کنند که با ماسک زدن می توانند از انتقال ویروسی چون کرونا ممانعت کنند در حالی که باید سایر موارد از قبیل شست و شوی مرتب دست ها، دست ندادن با یکدیگر و... را رعایت کنند.

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: در زمینه فروش ماسک از سوی داروخانه های ساوه تخلفاتی مانند کم فروشی، احتکار، بازار سیاه و... گزارشی دریافت نکرده ایم ولی ممکن است به دلیل کثرت مراجعه شهروندان این اقلام را به صورت مقطعی تمام کرده باشند اما در مجموع به اندازه نیاز شهروندان موجودی داریم.

دکتر نظری تاکید کرد: در زمینه توزیع ژل شست و شوی دست ها نیز کمبودی در شهر ساوه نداریم و به راحتی امکان تهیه این محصول برای شهروندان میسر است.

وی گفت: مردم باید مراقبت های بهداشت فردی را بیشتر کنند و بعد از تماس دست ها با سطوحی مانند تلفن همراه، رایانه، آسانسور و... حتما با آب گرم و صابون دست های خود را کاملا شستشو دهند.

اعلام ابتلای افرادی در شهرهای قم و اراک به ویروس کرونا که در مجاورت ساوه قرار دارند، باعث شد که شهروندان ساوجی برای تهیه اقلامی مانند ماسک و ژل شست و شوی دست ها مراجعات گسترده ای به مراکز فروش تجهیزات پزشکی و داروخانه های ساوه داشته باشند.

بر اساس اعلام دانشکده علوم پزشکی ساوه، مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و تاکنون مورد تایید شده ای از ابتلا به ویروس کرونا مشاهده نشده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بهداشتی و درمانی جامعه علوم پزشکی قم ماسک انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی داروخانه ها دست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی بسطام پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از مناطق حاشیه شهر ساوه با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون حدود ۸۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر اجرا شده است، افزود: طرح نهضت آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر ساوه پس از سال‌ها محقق و این مطالبه بحق شهروندان ساوجی از رؤیا به واقعیت پیوست.

وی افزود: از یکسال گذشته تاکنون ۷۱۴ هزار مترمربع از سطح خیابان‌ها و کوچه‌های شهر ساوه با اقدامات جهادی مجموعه مدیریت شهری آسفالت و روکش آسفالت شد که در تاریخ شهر ساوه و تاریخ مجموعه مدیریت شهری بی نظیر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: در بحث جدول گذاری خیابان‌ها و کوچه‌ها نیز نزدیک ۵۰ هزار متر طول یا به عبارتی ۵۰ کیلومتر اجرای جدول گذاری و نهر آب‌های جاری انجام شده است.

وی ادامه داد: با محاسبه اقدامات سال‌های گذشته در دوره ششم شورای شهر، بیش از نیمی از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر یا برای اولین بار آسفالت یا عملیات روکش آسفالت صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه تصریح کرد: تمامی مراحل تولید و تأمین منابع اولیه زیرسازی، آسفالت، جدول و اجرا توسط مجموعه شهرداری از معدن تا خط تولید انجام شده که در تمام این زمینه‌ها شهرداری به همت مدیران و پرسنل مربوطه به خودکفایی دست یافته‌اند.

بسطام افزود: امیدواریم تا سال آتی که سال آخر این دوره از شورای شهر است کوچه و خیابانی خاکی نماند و یا نیاز به روکش آسفالت نداشته باشد.

کد خبر 6085314

دیگر خبرها

  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • توصیه‌های ایمنی پزشکی قانونی به شهروندان هنگام صاعقه
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد
  • گلایه داروسازان از آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو