Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@18:53:21 GMT

ارسال تعرفه مازاد به ۱۰ درصد شعب اخذ رای بیرجند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۶۰۲۶

ارسال تعرفه مازاد به ۱۰ درصد شعب اخذ رای بیرجند

به گزارش خبرنگار مهر، علی ناصری جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۵۳ صندوق اخذ رأی ثابت و سیار در شهرستان بیرجند فعال بوده است.

وی با بیان اینکه در صورت درخواست تعرفه از سوی سایر شعب مشکلی در تأمین نداریم بیان کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس بعد از پایان رأی‌گیری اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور مردم در انتخابات یازدهمین مجلس را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: هنوز در برخی شعب شاهد صف‌های طولانی رأی دهی هستیم.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه چندین شعبه در مرکز استان درخواست دریافت تعرفه کرده‌اند، تصریح کرد: در اسرع وقت تعرفه در اختیار شعب قرار می‌گیرد که مشارکت بالای مردم شهرستان را نشان می‌دهد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات تعرفه بیرجند اخذ شعب انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شریعت جعفری گفت: با هدف توسعه صدور مجوزهای کسب و کارها در استان ۹ کمیته تخصصی تشکیل شده است و در این کمیته ها وضعیت درگاه ها ملی مجوزها بررسی و پیگیری می شود.

 

او ادامه داد: در این زمینه شعبه ویژه ۶بازپرسی کرج برای تخلفات صورت گرفته در زمینه کسب و کارها تشکیل شده است.

او تصریح کرد: در زمینه صدور مجوزهای برخط کسب و کار در استان تا این لحظه بیش از ۱۲۰ هزار درخواست ثبت شده که از این میان بیش از ۷۳ هزار درخواست برای صدور مجوز بررسی های لازم را داشته اند که نشان دهنده صدور ۶۰ درصدی مجوزهای کسب و کار برخط در استان البرز است.

 

به گفته شریعت جعفری بیشترین تعداد درخواست های مجوز کسب و کار با حدود ۵۴ هزار درخواست مرتبط با اتاق اصناف و پس از آن اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صمت استان است.

 

رییس گروه اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان گفت: کرج با ۵۷ درصد از کل درخواست ها بیشترین میزان درخواست مجوز کسب و کار را ثبت کرده است و طالقان چهارباغ هم با ۱ و ۴ درصد کمترین میزان درخواست را ثبت کرده اند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لبیک مردم اردن به درخواست ابوعبیده
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • پاکسازی ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • توضیحات قوه قضائیه درباره یک خبر
  • اپراتور‌ها چقدر به تعهدات خود عمل کردند؟/ مردم بهبود کیفیت اینترنت را احساس نمی‌کنند
  • ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی/ امکان شکایت علیه مقامات دولتی وجود دارد؟
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی