Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو حقوقدان شورای نگهبان با ابراز نگرانی از تعطیلی برخی شعب اخذ رأی گفت: هر شعبه‌ای که مردم جهت شرکت در انتخابات در آن‌ها حضور یافته اند، مسئولان اجرایی موظفند از تعطیلی شعبه ممانعت کنند.

به به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان با ابراز نگرانی از تعطیلی برخی شعب اخذ رأی گفت: هر شعبه‌ای که مردم جهت شرکت در انتخابات در آن‌ها حضور یافته اند، مسئولان اجرایی موظفند از تعطیلی شعبه ممانعت به عمل آورده و نسبت به اخذ رأی تمامی افراد حاضر در آن شعبه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق گزارشات رسیده از شعب اخذ رأی سراسر کشور در برخی از استان‌ها مردم همچنان در صف‌های طولانی شرکت در انتخابات حضور و درخواست تمدید دارند از همین رو مسئولان می‌بایست طبق قانون تا آخرین نفر را اخذ رأی کنند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: شعب اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان

این کلیپ بخشی از بیانات امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نمازجمعه زاهدان در خصوص ناامنی‌های اخیر سیستان و بلوچستان است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069201 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان
  • تعطیلی موقت تردز در ترکیه
  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی شبکه اجتماعی تردز در ترکیه
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود ۴۱ درصد کمک‌ها به شمال غزه
  • فردا؛حضور شش تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • حضور شش تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • کنایه معنادار محمدرضا عارف به کاظم صدیقی