Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان فدس رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی با حضور در منزل شهید مدافع حرم اسماعیل رضایی، در دیدار با خانواده این شهید والامقام اظهار کرد: خداوند شما را با اولیا الله محشور کند، باید به شما تبریک بگویم چراکه فرزندتان را در راه اسلام و مکتب اهل بیت (ع) فدا کردید؛ بدون شک شهدای شما امتداد شهدای کربلا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان راهی که حضرت اباعبدلله الحسین (ع) فرزندان، برادران و یاران عزیزش را در همان راه داد.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه انشاالله بتوانیم راه مقاومت در برابر استکبار و صهیونیست را ادامه بدهیم، گفت: شهدا در رضوان الهی در کنار اولیا و ائمه اطهار (ع) قرار دارند.

وی گفت: به لحاظ عاطفی از شهادت عزیزان مان متأثر می‌شویم همانطور که اباعبدلله الحسین (ع) عزادار شهادت فرزندان و یاران خود شد اما این صبر زمانی اجر دارد که با وجود این حس عاطفی، راضی به رضای خداوند باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مروی افزود: انشاالله مشمول شفاعت این شهیدان والامقام باشیم و بتوانیم ادامه دهنده راه‌شان باشیم؛ هر میزان این شهدای عزیز و خانواده‌های ایشان را تکریم کنیم، تنها به وظیفه مان عمل کرده ایم چرا که استقلال، امنیت و عزت ما مدیون خود شهدا و خانواده معظم آنهاست.

وی تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا را یک وظیفه برشمرد و خاطرنشان کرد: انشا الله بتوانیم در روز قیامت در مقابل شهدای عزیزان روسفید باشیم و بتوانیم مورد شفاعت ایشان قرار گیریم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه شهدا با شهادت به کمال واقعی رسیدند و ما از غافله عقب ماندیم، ادامه داد: جبهه کفاری که اکنون با آن مواجه هستیم، همان جبهه کفار دوران امیرالمؤمنین علی (ع) هستند که به رغم داشتن سابقه زیاد در عبادت، در مقابل امیرالمؤمنین (ع) ایستادند و اکنون هم همین افراد در لباس داعش قرار گرفته اند و جنگیدن با آنان مانند جنگ در رکاب حضرت علی (ع) است.

وی بیان کرد: اگر دلاوری‌های شهدای مدافع حرم نبود، بدون شک داعش اکنون در همه جا حضور داشت و با حمایت آمریکای جنایتکار، جنایات‌های بسیاری اتفاق می‌افتاد و مسلمانان بسیاری به شهادت می‌رسیدند؛ این دلاوری هاست که باعث امنیت ایران، عراق و سایر کشورها در منطقه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مروی با تاکید بر اینکه فداکاری و رشادت مدافعان حرم در جبهه مقاومت بسیار ارزشمند است، تاکید کرد: ما به شما غبطه می‌خوریم که در مسیر جهاد الی الله قرار دارید.

گفتنی است؛ شهید اسماعیل رضایی ۴ سال در جبهه‌های مقابل داعش حضور داشت و ۱۵ بهمن سال جاری در منطقه خان طومان به فیض شهادت رسید.

کد خبر 4859301

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی مدافعان حرم حضرت زینب انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف ایلام دهه فجر مجلس شورای اسلامی بوشهر تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد بیرجند شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» انجام خواهد شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان به اهالی دیار نصف جهان و دعوت از آن‌ها برای شرکت در برنامه‌های شاخص شهری، همچنین با ابراز خرسندی تقارن آن با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در این هفته دیدار از خانواده شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» همراه با اهدای کتاب «بی‌صدا باران» به خانواده معظم شهدا انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر رویکرد محله محوری در اجرای برنامه‌ها افزود: منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان به برگزاری کارگاه‌های آموزش صنایع دستی، آشنایی دانش آموزان با مفاخری همچون شیخ بهایی و آثار وی، بزرگداشت شعرای محله قدیم دستگرد و ویژه برنامه شب خاطرات محله دنبه با هدف جمع‌آوری تاریخ شفاهی این محله خواهد پرداخت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان این منطقه می‌توانند با مراجعه به شبکه اطلاع‌رسانی فرهنگی منطقه از برنامه‌هایی همچون تورهای گردشگری از اماکن تاریخی، بازی‌های بومی محله‌ای، ویژه‌برنامه پخت غذاهای سنتی اصفهان و سایر برنامه‌های فرهنگی در این هفته بهره‌مند شوند.

کشانی با قدردانی از تمام فعالان فرهنگی در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: این هفته ایستگاه ورزش صبحگاهی در محله کشاورزی افتتاح و ویژه برنامه فرهنگی «اصفهان زیبای من» در بوستان زمزم برگزار خواهد شد.

کد خبر 746929

دیگر خبرها

  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان