Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@02:38:11 GMT

آغاز شمارش آرا/ انتخابات در گیلان پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۶۳۰۰

آغاز شمارش آرا/ انتخابات در گیلان پایان یافت

زارع با بیان اینکه انتخابات در گیلان پایان یافت گفت: اگر در شعبه‌ای افراد موفق به رای دادن نشدند به داخل شعبه هدایت شده و تا آخرین مراجعه کننده اخذ رای صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» دقایقی پیش (جمعه،۲ اسفند) در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان گیلان در استانداری اظهارکرد: حضور مردم در انتخابات بسیار باشکوه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان با بیان اینکه پوشش مناسب خبری از انتخابات در گیلان انجام شد گفت: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شد همه ۲ هزار و ۵۵۹ شعبه اخذ رای شعبه و یک شعبه خاص اقلیت‌ها در گیلان فعال بود و انتخابات در مناطق روستایی ساعت ۲۲ و در مناطق شهری تا ساعت ۲۳ پایان یافت.

 

زارع با قدردانی از حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس تصریح کرد: اگر در شعبه‌ای افراد موفق به رای دادن نشدند به داخل شعبه هدایت شده و تا آخرین مراجعه کننده اخذ رای صورت گیرد.

 

وی اضافه کرد: با حضور حاضرین و ناظرین شمارش رای آغاز می‌شود.

 

استاندار گیلان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های که از قبل انجام شده بود، در مجموع ۴۵ هزا نفر در انتخابات گیلان فعال بودند.

 

وی از همه دست اندرکاران، فرمانداران، رسانه‌ها و کسانی که در برگزاری انتخابات کمک کردند تشکر کرده و اظهار کرد: شعب بعد از اتمام اخذ رای در ساعت مقرر ، شمارش آرا را با دقت کامل آغاز خواهند کرد.

 

 زارع خاطرنشان کرد:شمارش آرا در ۱۰ حوزه انتخابیه استان تا قبل از ظهر اعلام رسمی شود و در شهرستان رشت به علت تعدد آرا تا روز یکشنبه اعلام می‌شود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: شمارش آرا استاندار گیلان اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از قطع موقت برق برخی مناطق شهرستان‌های رشت، فومن، رضوانشهر، تالش، رودبار، رودسر و بندرانزلی فردا در ساعات مشخص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به منظور پاره‌ای از تعمیرات پیشگیرانه در جهت بهبود نیرورسانی، برق برخی مناطق شهرستان‌های شهرستان‌های رشت، فومن، رضوانشهر، تالش، رودبار، رودسر و بندرانزلی فردا _پنج شنبه، سی‌ام فروردین_ در ساعات مشخص قطع می‌شود.

در اطلاعیه شرکت توزیع برق استان برنامه قطع موقت برق فردا به شرح زیر است:

شهرستان رشت: تولیدی نبی افرا نصفی کوچصفهان، روستاهای کوچصفهان، فلکه امام رضا، اداره مخابرات، خیابان استاد مطهری، درمانگاه و بخشداری کوچصفهان، از ساعت ۱۰ تا ۱۲

شهرستان فومن: کارخانه برنجکوبی اسماعیل هادی نژاد، رودپیش، روستای گوشلوندان، برنجکوبی محمدصادق وغلامعلی اکبری، روستای کیابان فومن، سردخانه حدادفر، شرکت فومن راه سوار، گوشلوندان جنب روشنایی معابر، پمپاژ آب آشامیدنی رودپیش از ساعت ۱۲ تا ۱۳

فرمانداری فومن: کمیته امداد امام، شهرک آیت اله بهجت، هتل واران، دادگستری فومن - ازمایشگاه تشخیص طبی، بوئین، بیمارستان ۹۶ تختخوابی فومن از ساعت ۹ تا ۱۱

شهرستان رضوانشهر: پونل از ساعت ۱۵ تا ۱۷

کرگانرود (شهرستان تالش): برق شرکت کیلکا پورتالش کرگانرود، روستای شیرآباد، و کارخانه پودرماهی هارپا از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰

لوشان (شهرستان رودبار): برق سالن ورزشی چند منظوره، کوچه گلستان روبروی پارک گلستان، پلیس راه و روستای جمال آباد، کارخانه آسفالت جهانگیر قره چال، کلشتر، کُرد، شرکت تولیدی تیغه‌های فولادی ایران و شرکت سیمان خزر از ساعت ۱۲ تا ۱۳

چابکسر (شهرستان رودسر): بخشداری چابکسر، خیابان فرهنگ، روبروی اداره برق، شهرداری چابکسر، خیابان امام، جنب تأمین اجتماعی، جایگاه سوخت CNG، جنب کارخانه افشره، دفتر امام جمعه، مجتمع آهوان، قاسم آباد سفلی، اتوبان و مجتمع صبا باتری از ساعت ۹ تا ۱۰

کپورچال (شهرستان بندرانزلی): شرکت تدبیر پودر ماهی، شرکت صنایع کلیکا، سنگاچین روبروی انبار امور توزیع برق غرب، مرغداری مسعود علیپور، چهارفریضه و خزرویلا از ساعت ۹ تا ۱۱

کد خبر 745588

دیگر خبرها

  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • گاز برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد