Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، با وجود آن که از ساعات اولیه امروز، تعداد زیادی از مردم شهرستان‌های ورامین، پیشواو قرچک با حضور در شعب اخذ رأی، آراء خود به صندوق‌ها ریختند ولی هر چه به زمان پایان اخذ رأی نزدیک شدیم، به تعداد افرادی که به شعب مراجعه می‌کردند افزوده شد.

همزمان با تمدید زمان اخذ رأِی، فعالیت شعب اخذ رأی نیز افزایش می‌یافت به گونه‌ای که در برخی از شعب، صف از داخل شعبه به بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار ورامین و رئیس هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک به خبرنگار ایرنا گفت: استقبال مردم از حضور در شعب اخذ رأی موجب درخواست تمدید زمان شده است.

حسین کاغذلو افزود: هم اکنون مردم در اکثر شعب اخذ رأی حضور داشته و اعضای شعب نیز نسبت به پذیرش افراد اقدام می‌کنند.

فرماندار پیشوا نیز از حضور مستمر مردم در شعب اخذ رأی خبر داد.

حسین عباسی به خبرنگار ایرنا گفت: مردم همچنان در بسیاری از شعب اخذ رأی پیشوا حضور دارند و آراء خود به نامزدهای انتخاباتی به صندوق می‌اندازند.

خبرها از قرچک نیز حاکی از حضور مردم در بسیاری از شعب اخذ رأی دارد.

در مناطق زیباشهر، و مناطق مرکزی شهر، مردم همچنان به شعب اخذ رأی مراجعه می‌کنند.

۴۲۱ شعبه اخذ رأی آراء مردم ورامین، پیشوا و قرچک را جمع می‌کند.

۲۰ نامزد انتخاباتی برای کسب یک کرسی مجلس در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رای گیری تا ساعت ۲۳ و ۳۰ تمدید شده است.

برچسب‌ها حسین کاغذلو حسین عباسی ورامین قرچک انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین عباسی ورامین قرچک انتخابات مجلس شورای اسلامی حسین عباسی ورامین قرچک انتخابات مجلس شورای اسلامی پیشوا و قرچک شعب اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد ائمه جمعه استان تهران از بی‌حجابی‌ها در ماه رمضان

ائمه جمعه استان تهران تاکید کردند: در ماه مبارک رمضان شاهد بی‌حجابی‌ها و رفتارهای زننده‌ای از سوی برخی دختران هستیم که باید به خانواده آنان هشدار و تذکر داده شود، در این زمینه باید قانون اجرا شود و از مسئولانی که قانون را رعایت نمی‌کنند گلایه‌ داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه مسئله قانون مداری و اجرای قانون در جوامع مدنی یک هنجار ستودنی است اظهار داشت: حضرت علی (ع) در زمان حکومت خود در تمام عرصه‌ها قوانین الهی را رعایت می‌کرد.

محمودی با بیان اینکه یوم‌الله 12 فروردین‌ماه از روزهای تاریخی انقلاب اسلامی است که باید گرامی داشته شود گفت: هم جمهوریت و هم اسلامیت دو سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است که همچنان قدرت و صلابت را به ملت و کشور بخشیده و دشمن از این موضوع ناراحت است.

امام‌جمعه موقت ورامین با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با ایجاد یاس و ناامیدی حضور مردم را در صحنه‌های انقلاب کمرنگ کند افزود: آن‌ها به دنبال تخریب مبانی دینی و انقلابی هستند و می‌خواهند اعتقادات مردم را تضعیف کنند.

وی با اشاره به اینکه روز 12 فروردین‌ماه متقارن با 21 ماه مبارک رمضان شده است بیان کرد: این ایام فرصت بسیار خوبی است که در محافل شب‌های قدر و مساجد و اماکن دیگر سخنرانان و مداحان به روشنگری بپردازند.

خطیب نماز جمعه ورامین با اشاره به شب‌های قدر عنوان کرد: با توجه به اینکه 21 ماه مبارک رمضان با 13 فروردین و روز طبیعت همزمان شده همه مردم به‌ویژه مسئولان وظیفه‌دارند به حرمت عزای امیرالمؤمنین حفظ حرمت کنند و در این راستا خوب است که برخی جلسات آقایان و بانوان با عنوان توسل و قرائت قرآن در پارک‌ها و بوستان‌ها برگزار شود، مبادا با گناه و روزه‌خواری حرمت‌شکنی صورت گیرد که باید از عواقب آن ترسید و باید از علنی شدن فسق و فجور پرهیز شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص بی‌حجابی نیز تذکر و هشدار داد و گفت: در ماه مبارک رمضان شاهد بی‌حجابی‌ها و رفتارهای زننده‌ای از سوی برخی دختران هستیم که باید به خانواده آنان هشدار و تذکر داده شود، در این زمینه باید قانون اجرا شود و از مسئولانی که قانون را رعایت نمی‌کنند به‌شدت گلایه‌مند هستیم.

امام‌جمعه موقت ورامین افزود: دو سال دیگر ایام مبارک رمضان با عید نوروز همزمان خواهد بود و باید مسئولان باید پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

خطیب نماز جمعه ورامین در خصوص شعار سال مبنی بر «جهش تولید و مشارکت مردم» نیز عنوان کرد: مقام معظم رهبری با نگاهی حکیمانه این نام‌گذاری را انجام داده‌اند و وظیفه مردم و مسئولان این است که با تمام توان عملیاتی شدن این شعار را دنبال کنند که البته در سال‌های گذشته نیز در حوزه اقتصاد و حمایت از تولید گام‌های مؤثری برداشته‌شده و طبق فرمایش رهبری باید جهش تولید اتفاق بیافتد و باید موانع جهش تولید بررسی شود، مثلاً در همین شهرستان شاهد با مشکلات جاده و راه و ترافیک قلعه‌نو مواجه هستیم که در جذب ایدئال سرمایه‌گذاران تأثیر منفی گذاشته است.

امام‌جمعه موقت ورامین بیان کرد: مسئولان باید مشکلات حوزه راه شهرستان را با روحیه جهادی حل کنند، ما دائماً با شکایت و اعتراض مردم مواجه هستیم و باید در این خصوص اقدام عملیاتی و سریع و جدی صورت بگیرد.

وی گفت: موضوع بانک‌ها خصوصاً برخی بانک‌های دولتی در ارائه تسهیلات و در حوزه تولید با سختگیری‌های زیادی مردم را معطل و خسته کرده‌اند، دولت باید برای جهش تولید تسهیلات مناسب را از طریق بانک‌ها در اختیار مردم بگذارند، البته برخی بانک‌ها نیز نهایت همکاری را دارند که باید از آن‌ها قدردانی مرد اما مجموعاً این وضعیت شایسته تحقق شعار سال نیست.

خطیب نماز جمعه ورامین با بیان اینکه مسئله فلسطین همچنان مسئله اول جهان است عنوان کرد: 175 روز از آغاز طوفان الاقصی می‌گذرد و شاهد هستیم که فلسطین با وجود شهدای زیاد مثل کوه سرپا ایستاده است و وقایع تکان دهنده فلسطین مایه شرمندگی حامیان ظاهری اسرائیل نیز شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: تعرض به نوامیس توسط صهیونیست‌ها منزجر کننده است و امروز بعد از نماز جمعه تظاهرات خشم برگزار می‌شود که اعلام این برنامه واکنش اینترنشنال را به همراه داشته است.

شب‌های قدر قله ماه مبارک رمضان است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا جوکار در خطبه‌های عبادی سیاسی و دشمن‌شکن این هفته نماز جمعه با اشاره به اهمیت زنده داری در شب‌های قدر اظهار داشت: شب‌های قدر شب معرفت‌شناسی و خودشناسی برای رسیدن به خداشناسی است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه شب قدر افزود: شب قدر به‌اندازه هزار ماه برتری دارد و شب ارتباط و پیوند باخدا و شب‌زنده‌داری و قرآن خواندن و درک قرآن و قرائت جوشن کبیر است. خدا همه گناهان را در شب قدر می‌بخشد بجز حق‌الناس را که باید تا پیش از شب قدر آن را حلالیت بگیرد. در واقع شب‌های قدر قله ماه مبارک رمضان است.

امام‌جمعه پاکدشت در ادامه خطبه‌های این هفته با اشاره به جمعه آینده روز جهانی قدس اذعان کرد: روز جهانی قدس روزی است که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران آن را به‌عنوان روز گرفتن داد مظلوم و فریاد زدن بر سر دشمنان نامگذاری کرده است.

جوکار در ادامه بیان کرد: امام خمینی (ره) روز جهانی قدس را در راستای حمایت از مظلومان جهان و شروع تمدن سازی علیه غده سرطانی جهان نام‌گذاری کرد. روز جهانی قدس روز " مرگ بر اسرائیل" و روز "مرگ بر آمریکاست". روز جهانی قدس روز قیام مردم جهان علیه استکبار و استبداد است.

نجات فلسطین تنها از مسیر مقاومت می گذرد

از ویژه خواری‌های اقتصادی و رانت‌های اطلاعاتی جلوگیری شود

حجت‌الاسلام فتاح دماوندی امام‌جمعه شهرستان دماوند در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران باید مقدمات تأمین خوراک، پوشاک و مسکن مناسب را برای اقشار ضعیف و متوسط فراهم کند و بهداشت و امنیت را در همه کشور فراگیر کند.

وی افزود: مسئولان جمهوری اسلامی باید از خود بپرسند که چرا درصد شرکت‌کنندگان در انتخابات اخیر بالا نبود، ما باید برای خدمت به مردم بیشتر تلاش کنیم زیرا که مردم از تورم و عدم ثبات قیمت‌ها گله‌دارند؛ باید اثر تلاش دولتمردان روی سفره مردم دیده شود.

امام‌جمعه شهرستان دماوند در ادامه گفت: مردم جمهوری اسلامی را دوست دارند، اما توقع دارند مشکلات اقتصادی کاهش پیدا کند؛ بعضی از مردم واقعاً گرفتارند.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب برای نجات اقتصاد کشور نسخه‌ای نوشتند و آن تولید است، همه ما باید در تولید سهیم باشیم، جهاد ما برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی جهاد اقتصادی با تولید بیشتر کالاهای باکیفیت ایرانی است.

قوای سه‌گانه برای کمک به تولید باید انحصار عوامل تولید و مواد اولیه را که در دست عده‌ای خاص است بشکند و امکان ورود آزادانه داوطلبان تولید را به‌نظام عرضه و تقاضا فراهم کنند.

حجت‌الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: برای تولید بیشتر و مشارکت دادن مردم در این امر مهم باید از ویژه خواری‌های اقتصادی و رانت‌های اطلاعاتی مربوطه جلوگیری شود.

وی ادامه داد: دولت چگونگی مشارکت مردم در تولید را تبیین کند و تضمین هم بدهد، آنگاه ببیند که مردم چگونه در این کار مورد تأیید رهبری مشارکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورامین در لیالی قدر میزبان شهید گمنام است
  • استوری حسین حسینی از بازگشت به تمرین استقلال + عکس
  • راهپیمایی «جمعه‌های خشم و انزجار» در ورامین برگزار شد
  • انتقاد ائمه جمعه استان تهران از بی‌حجابی‌ها در ماه رمضان
  • رسانه های معاند از حضور مردم در صحنه های انقلابی خشمگین هستند
  • راهپیمایی جمعه خشم در شهرستان ورامین برگزار شد
  • جشن روزه اولی ها در قرچک
  • بوم گردی در روستای امین آباد قرچک
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر