Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:55:08 GMT

مدارس سیستان و بلوچستان فردا تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۶۴۵۶

مدارس سیستان و بلوچستان فردا تعطیل شد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدارس سیستان و بلوچستان فردا تعطیل شد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

داود گلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مشارکت و همکاری فرهنگیان، مدارس و ادارات آموزش و پرورش در جریان برگزاری این انتخابات، بنا به پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش و موافقت استاندار همه مدارس استان سیستان و بلوچستان در همه مقاطع تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر فردا شنبه سوم اسفند ماه 98 تعطیل اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات ایران| ادارات ثبت احوال سیستان و بلوچستان در حال ارائه خدمات به رأی دهندگانانتخابات ایران| رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان: مشارکت مردم استان در انتخابات مطلوب استانتخابات ایران| دادستان مرکز سیستان و بلوچستان: شرکت در انتخابات پاسداشت خون شهداست

انتهای پیام/392/ س

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان

  مهدی زنگنه  گفت: باید الفبای سلامت در مدارس بیان شود و با استفاده از ظرفیت دانش آموزان در جهت ارتقاء سواد سلامت جامعه گام برداریم.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان نیز از برگزاری ۱۷ عنوان برنامه در هفته سلامت خبر داد و گفت: سامانه پیامکی سلامت برای اولین بار در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد.

حبیب غزنوی بیان کرد: سلامت یک موضوع مهم به شمار می‌رود و حائز اهمیت است در این راستا میزان خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان نسبت به ۲ سال گذشته در سیستان و بلوچستان ۲ برابر افزایش یافته و توسعه نظام خدمات برای سهولت کار مردم در بخش‌های بستری، جراحی، آزمایشگاهی، پاراکلینیک و سایر موارد باعث افتخار بوده و این مهم به منزله اعتماد مردم به نظام سلامت استان است.

وی با بیان اینکه باید قدردان پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف باشیم و مردم را از آن مطلع کنیم، گفت: امروز پیشرفته‌ترین جراحی‌های مغز و سایر اندام‌ها در سایر نقاط سیستان و بلوچستان انجام می‌شود؛ اگرچه نقطه ضعف‌هایی هم وجود دارد که برای رفع آنها در حال تلاش هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار کرد: برای اولین بار در سیستان و بلوچستان نظام پیامکی راه اندازی شده تا مردم را به حقوقشان در حوزه بهداشت و درمان آشنا کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • مدارس غیردولتی خود را از جریان آموزش و پرورش جدا ندانند
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس سیستان و بلوچستان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان