Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل لوانته شرکت کرد.

طرفداری- از هفته 25 رقابت های لالیگا، رئال مادرید، صدرنشین رقابت ها به مصاف لوانته خواهد رفت تا در آستانه دیدار با منچستر سیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لغزش خانگی هفته گذشته مقابل سلتاویگو را هم جبران کند.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان در صحبت های پیش از بازی گفت:

لوانته 29 امتیاز دارد که 20 امتیازش را در خانه به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشان می دهد که چه نوع بازی در انتظار ماست، سخت خواهد بود. برای ارائه عملکردی خوب باید آماده باشیم. باید هر روز متمرکز باشیم و 100% توانمان را به کار بگیریم چون تنها چیزی که اختیارش را داریم همین است. فردا چه اتفاقی خواهد افتاد؟ نه شما می دانید و نه من. مثل همیشه، در ماه مارس و آوریل باید با تمام وجود بازی کنید، اما واقعاً به فراتر از بازی فردا فکر نمی کنم.

بازه ای تعیین کننده در رقابت ها:

مهم ترین مسئله برای ما عملکرد روزمره تیم است. می دانیم که هر روز اهمیت خاص خود را دارد. مثل آخرین جلسه تمرینی قبل از این مسابقه، متمرکز هستیم تا خارج از خانه مقابل لوانته بازی کنیم. تنها چیزی که در ذهن داریم همین است. می دانیم که سخت ترین بخش فصل هنوز نرسیده و بازی به بازی سخت تر خواهد شد چون به انتهای فصل نزدیک تر می شویم. می دانیم برای چه بازی می کنیم و باید امتیازات را جمع آوری کنیم. می دانیم که می توانیم بهتر شویم.

راموس در بازی های المپیک:

مسلماً اگر بخواهد می تواند حضور داشته باشد و من حمایتش می کنم. بازی برای تیم ملی کشورت چیز زیبایی است، و با توجه به شخصیت راموس و دستاورد هایی که داشته، خیلی خوب است که می خواهد برای تیم ملی کشورش بازی کند. ما همیشه در مورد جام جهانی و یورو صحبت می کنیم، اما در بازی های المپیک هم تمام ورزش ها گرد هم می آیند و تجربه شگفت انگیزی است. من با برخی از بازیکنانی که در این رقابت ها حاضر بوده اند صحبت کرده ام و همگی از تجربه ای فوق العاده گفته اند بنابراین درک می کنم که چرا بازیکنی در 34 سالگی دوست دارد به بازی های المپیک برود. من هم دوست داشتم در بازی های المپیک حضور داشته باشم اما برای من کمی دیر شده است.

راموس هیچوقت زیر نظر شما تعویض نشده است. او چه تفاوتی با بقیه دارد؟

سوال خوبی است. نکته کلیدی این است که سرخیو کاپیتان، رهبر و نقطه مرجع ماست. چه بتواند بازی کند یا نه، نه من و نه هیچکس دیگری علاقه ندارد تا او را روی نیمکت قرار دهد. او باید بازی کند، هرچند تصمیم گیرنده من هستم. پاسخ من این است که سرخیو راموس کاپیتان ماست و فوق العاده برای ما اهمیت دارد. همیشه او را در تیمم می خواهم. همیشه با ماست و در فرم فوق العاده ای به سر می برد. من هم 3 یا 4 بار بازیکن تعویضی شده ام.

همه بازیکنانم مهم هستند. من با ایده هایم زنده ام و همیشه می گویم که با آنها هم خواهم مرد، حتی وقتی اوضاع بد پیش می رود. کاری که می کنم، برای من اشتیاق آور است و هر کسی نمی تواند چنین چیزی را بگوید. خیلی از مردم فقط برای امرار معاش یا به اجبار برای زندگی کار می کنند، و شغل خود را دوست ندارند. فوتبال عشق من است و هر روز نهایت توانم را به کار می گیرم، هرچند من هم ممکن است اشتباهاتی داشته باشم. با تمام توان کار می کنم چون ممکن است همین فردا همه چیز تمام شود، بخصوص در باشگاهی مثل رئال مادرید.

آیا برای ادن هازارد برنامه خاصی دارید؟

 

دو یا سه هفته تمرینات پر فشار داشته و همه کار ها را انجام داده است: تمرینات آمادگی جسمانی، مسائل فنی و تکنیکی،... آماده است و در مقطع رو به پایان فصل می خواهد با ما باشد و بازی کند. آماده تر خواهد شد.

ژوزه مورینیو می گوید که چیزی برای اثبات کردن ندارد. شما چطور؟

هر روز به عنوان مربی می خواهم نهایت توانم را به کار بگیرم. تنها چیزی که برایم اهمیت دارد همین است. هر بازیکنی قبل از ورود به زمین این را می داند اما آنها باید بدون فکر کردن به اینکه ممکن است چه اتفاقاتی رخ دهد، بازی کنند. نکته کلیدی این است که با خیال راحت بازی کنند و بازیکنان آماده مثل همیشه با نهایت توان به میدان می روند.

غیبت رودریگو گوئس در سه بازی اخیر لالیگا:

اگر اینطور به مسئله نگاه کنید، پس اوضاع برای او خوب نیست اما می دانیم که او برای ما بازیکنی مهم است و وقتی همه آماده باشند، باز هم باید ترکیبی انتخاب کنم. خوشحالیم و دوست ندارم در مورد چنین مسائلی صحبت کنم چون او تنها 18 سال دارد و نشان داده چقدر خوب است و شایستگی حضور در اینجا را دارد.

دفاع:

نگران نیستم. گل هایی که دریافت کرده ایم نشان داد که در سه بازی اخیر به اندازه کافی خوب نبوده ایم. نباید از لحاظ دفاعی ریسک کنیم چون وقتی توپ را در اختیار داریم، منابع و فرصت های مختلفی برای ضربه زدن به حریف خواهیم داشت. در این زمینه باید پیشرفت کنیم. وقتی توپ را در اختیار نداریم، باید همه بازیکنان دفاع کنند. همه می توانند در مورد دفاع صحبت کنند، اما نکته کلیدی برای من این است که وقتی توپ را از دست دادیم، همه باید تلاش کنند تا هرچه سریع تر آن را پس بگیریم. به نظرم هر بازیکنی باید وظایف دفاعی خود را انجام دهد، و اگر برای باز پس گیری توپ متعهد باشند، سایر مسائل آسان می شود.

رحیم استرلینگ احتمال انتقال به رئال مادرید در آینده را رد نکرده است. آیا او برای ترکیب شما مناسب است؟

نمی دانم. نمی توانم با شما در مورد بازیکنی که برای ما نیست، صحبت کنم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های المپیک رئال مادرید رقابت ها برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، رئال و بارسا در شرایطی کاملا متفاوت به ال‌کلاسیکو رسیده‌اند. رئال میزبان است و روحیه‌ای مضاعف دارد ولی بارسلونا بعد از حذف از لیگ قهرمانان اصلا شرایط روحی خوبی ندارد. رئال با هشت امتیاز اختلاف صدرنشین است و حتی با مساوی نیز یک قدم مثبت به سمت قهرمانی بر می‌دارد.

میاتوویچ هشدار داد که رئال نباید بارسا را دست کم بگیرد. او به کادنا سر گفت: «این دیداری است که همه دنیا می‌خواهند تماشایش کنند. من الان در رئال هیچ سمتی ندارم ولی بسیاری از دوستان و آشنایان از من درخواست بلیط بازی را کرده‌اند. همه نیز می‌گویند رئال بازی را برنده می‌شود اما ال‌کلاسیکو غیر قابل پیش‌بینی است.»

میاتوویچ ادامه داد: «این اولین ال‌کلاسیکو در برنابئوی جدید است و می‌دانم انگیزه بازیکنان چقدر بالاست. معتقدم رئال اصلا نباید بارسا را از پیش باخته بداند. ال‌کلاسیکوهای زیادی دیده‌ایم که تیمی در شرایط بهتر رسیده و در نهایت بازی را باخته است. معتقدم بارسا می‌تواند امشب برنده شود چون چیزی برای از دست دادن ندارد. امیدوارم بازیکنان رئال بازی را کاملا جدی بگیرند و کار قهرمانی را همین امشب یک‌سره کنند.»

دیگر خبرها

  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • یک خودی در انزلی به داد سپاهان رسید
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • ممکن است بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم
  • پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو
  • ستاره سابق رئال: بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو را ببرد!
  • ثبت ۴ سهمیه قایقرانی المپیک به نام ایران/ دختری که تاریخ سازی کرد
  • زیدان آلمانی بلد نیست، ریبری هم مترجم نمی‌شود!‏