Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@22:53:54 GMT

۸۵۹ بازرس بر انتخابات همدان نظارت کردند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۶۵۸۳

۸۵۹ بازرس بر انتخابات همدان نظارت کردند

محمودرضا عراقی روز جمعه در ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: برای هر سه شعبه اخذ رای ۲ بازرس پیش بینی شده است که بارسان در شعب اصلی مستقر و صورت جلسه را امضا کردند اما به شعب فرعی تنها سرکشی می کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان اضافه کرد: تا پیش از برگزاری انتخابات تخلف مهمی رخ نداده بود همچنین برخی تخلف های انتخاباتی اعلامی نیز با تذکر رفع شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: ۱۹ مورد تخلف از جمله تبلیغات زودهنگام به هیات بازرسی اطلاع رسانی شد که تنها ۹ مورد از این گزارش ها مستند بوده و حتی دو مورد گزارش خرید و فروش رای اطلاع رسانی شد که پس از بررسی بازرسان صحت این گزارش ها تایید نشد.

وی با بیان اینکه هیات بازرسی با انجام اقدام‌های پیشگیرانه و اطلاع‌رسانی به موقع از بروز تخلف‌های انتخاباتی جلوگیری کرد گفت: اردیبهشت ماه امسال مقدمات شکل گیری هیات بازرسی انتخابات شکل گرفت و دبیرخانه آن نیز فعال شد.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان همدان اضافه کرد: ساختار مناسب هیات بازرسی و استفاده از توان افراد با تجربه بالا در این مجموعه، موجب شد فرایند انتخابات به خوبی رصد شده
و از بروز تخلف جلوگیری و پیشگیری شود.

عراقی بیان کرد: در برخی از شهرستان ها داوطلبان نمایندگی به علت آشنا نبودن به قوانین دچار تخلف شدند که با اطلاع رسانی و آگاه سازی از تداوم تخلف جلوگیری و شماری از تخلف ها نیز به مراجع ذی صلاح گزارش شد.

وی ادامه داد: هیات بازرسی انتخابات استان همدان به صورت سرزده شعب اخذ رای را رصد و مشکلات را در سامانه جامع انتخابات ثبت می کند.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان همدان اظهار داشت: پایه های قدرت کشور بعد از انقلاب اسلامی با رای مردم قوت گرفته است؛ پس از پیروزی انقلاب توجه به مردم سالاری دینی مورد تاکید بود.

عراقی ادامه داد: ملت ایران در چهار دهه گذشته قهرمانانه وارد میدان انتخابات شده و با حضور در پای صندوق های اخذ رای در سرنوشت خود مشارکت کردند.

۱۴۰ داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان برای تکیه زدن به ۹ کرسی با هم رقابت می‌کنند.

استان همدان با یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه اصلی، ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب‌ها همدان استانداری همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان استانداری همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی همدان استانداری همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات استان همدان هیات بازرسی انتخابات اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: با اشاره به اجرای طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۱ فروردین امسال، گفت: در این طرح ۱۵۰ تیم گشت مشترک در استان برای بازرسی اعزام شدند و در مجموع ۹۲۹ بازرسی انجام دادند.

وی افزود: در این طرح برای ۵۴۴ واحد دارای تخلف پرونده تشکیل شد و ۶۸ واحد متخلف نیز به پلمب و نصب بنر محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به موضوع شکایت‌ها اشاره کرد و گفت: بیشترین شکایت‌ها به ترتیب ۵۳۹ پرونده مربوط به کالا و خدمات و پنج فقره در ارتباط با تخلفات بهداشتی بوده است.

مظفری تخلف گرانفروشی، درج نکردن قیمت و ارائه نکردن فاکتور خرید را دارای بیشترین فراوانی در پرونده‌های این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح متخلفان به پرداخت ۳۷ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • اسلامی: بازدید منظم آژانس از تأسیسات هسته‌ای/ نظارت ۱۲۰ بازرس
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد