Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:26:28 GMT

بوکسورهای ایران در آخرین اردوی آماده‌سازی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۶۵۸۸

بوکسورهای ایران در آخرین اردوی آماده‌سازی

این اردو در سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

امید احمدی‌صفا، دانیال شه‌بخش، اشکان رضایی، سجاد کاظم‌زاده، شاهین موسوی، احسان روزبهانی، طوفان شریفی و ایمان رمضان‌پور، هشت بوکسور اعزامی ایران به مسابقات گزینشی المپیک هستند که در اردوی پایانی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران با هدایت «علیرضا استکی» برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک، جمعه شب تهران را به مقصد «امان» پایتخت اردن ترک خواهد کرد.

مسابقات بوکس انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در سطح قاره آسیا، قرار بود اواسط بهمن ماه در شهر «ووهان» چین برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا در این شهر، لغو شد.

بر این اساس، پیکارهای فوق از ۱۲ اسفندماه به مدت هشت روز در اردن انجام می‌شود.

برچسب‌ها فدراسیون بوکس المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بوکس المپیک توکیو فدراسیون بوکس المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت جاده ابریشم که یکی از تورنمنت‌های قدیمی و مطرح جهان است از روز یکشنبه به میزبانی جمهوری آذربایجان و در باکو آغاز شد و عصر امروز پنجشنبه با برگزاری مبارزات نهایی اوزان مختلف به پایان رسید. تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور یافت که در نهایت به دو مدال نقره و دو برنز رسید‌.

*در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفانی از قزاقستان و روسیه را شکست داده بود، در فینال به مصاف "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی رفت که نتوانست حریف را شکست دهد و نقره گرفت.

*در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزنانی از قرقیزستان و جمهوری آذربایجان را از پیش‌رو‌ برداشته بود در مبارزه پایانی با "الکساندر زیریانوف" از روسیه روبه‌رو شد و با وجود ارائه مبارزه‌ای‌ نزدیک، با رای داوران بازنده شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

پیش از این مصطفی ریگی در وزن ۵۴ کیلوگرم و کسری طهماسبی در وزن ۷۱ کیلوگرم، به  مدال برنز رسیدند. باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسورهای ایران در تورنمنت جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

بوکسورهای ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خردادماه‌ در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.

دیگر خبرها

  • نور میزبان مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان
  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!
  • قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد