Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان ملل اعلام کرد که درگیری ها در شمال غربی سوریه می‌تواند به «حمام خون» ختم شود. این سازمان بار دیگر خواستار آتش بس در این منطقه شد.

آژانس حقوق بشر سازمان ملل طی بیانیه ای اعلام کرد: «خواستار آتش بس فوری برای ادامه درگیری ها هستیم، چراکه می‌ترسی وضعیت به حمام خون بینجامد.»

این آژانس همچنین اعلام کرد که ۶۰ درصد از ۹۰۰ هزار نفری که در این منطقه گیر افتاده اند، به همراه کودکان خود در حال فرار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سازمان ملل سوریه حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دبیر کل سازمان همکاری شانگهای از ایران برای تحقق صلح امنیت در منطقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ژانگ مینگ دبیرکل سازمان همکاری شانگهای در گفتگوی با آقای حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از اهتمام ایران برای تحقق صلح و امنیت در منطقه قدردانی کرد . 
آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با ژانگ مینگ دبیرکل سازمان همکاری شانگهای ضمن تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات منطقه و همچنین روند روابط کشورمان با این سازمان، از برگزاری موفق اجلاس اخیر دبیران شورای امنیت عضو شانگهای در شهر آستانه و نقش مثبت این سازمان در توجه به موضوعات بحرانی و به خصوص مبارزه با تروریسم تشکر کرد.
دبیرکل سازمان همکاری شانگهای نیز در این گفتگو تلفنی ضمن اشاره به محکومیت صریح حمله رژیم اسرائیل به سفارت جمهوری اسلامی در دمشق از سوی این سازمان گفت: همه اعضای سازمان همکاری شانگهای نگران اوضاع جاری در منطقه و خواستار بازگشت امنیت به منطقه هستند.
ژانگ مینگ در ادامه از اهتمام جمهوری اسلامی ایران برای تحقق صلح و امنیت در منطقه قدردانی کرد و خواستار گسترش همکاری‌های بین المللی برای توقف جنگ در غزه و عادی شدن شرایط و اوضاع فلسطین برای کمک به مردم فلسطین شد.

دیگر خبرها

  • روسیه خواستار رأی گیری درباره تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد
  • سازمان بهداشت جهانی باردیگر خواستار حمایت از بیمارستان‌های غزه شد
  • کاهش شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و مرکز هرمزگان
  • لیز تراس خواستار انحلال سازمان ملل شد
  • پیش‌بینی شهید باقری از سکوت دولت‌های عرب در قبال حملات اسراییل
  • قدردانی دبیر کل سازمان همکاری شانگهای از ایران برای تحقق صلح امنیت در منطقه
  • گوترش خواستار راه حل مسالمت آمیز برای سودان شد
  • پاتروشف خواستار خویشتنداری اسرائیل شد
  • چین بار دیگر خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شد
  • دمشق: آمریکا و اسرائیل مسئول تشدید تنش‌ها در منطقه هستند