Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریتزیو ساری نگرانی خاصی بابت هفته‌های پیش‌رو رقابت‌های سری A ندارد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اسپال در هفته پیش‌ روی رقابت‌های سری A ایتالیا  ادعا کرد نگران آینده تیمش نیست.

 سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اظهار داشت: کیلینی  از  وضعیت خوبی برخوردار است اما هنوز یک مرحله دیگر تا آمادگی کامل فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت او را برای بازی بررسی می‌کنیم. در مورد بوفون، نمی‌دانم او  بازی خواهد کرد یا نه. باید با مربی دروازه‌بانان صحبت کنم و وضعیت بوفون را ارزیابی خواهیم کرد. از کوادرادو در فاز دفاع و حمله راضی هستم و او بازیکنی عالی است. سامی خدیرا از نظر شرایط آمادگی بدنی کمی عقب‌تر از کیلینی است اما وضعیت او را هر روز ارزیابی می‌کنیم. فدریکو برناردسکی بهبود یافته و آماده بازی است. برناردسکی هنوز آماده 90 دقیقه بازی نیست اما می‌تواند مقابل اسپال  به میدان برود. او  توانایی بازی در پست‌های زیادی را داراست. میرالم پیانیچ  آماده بازگشت به تمرینات نشان می‌دهد.

او ادامه داد:  نگران محروم شدن بازیکنانمان  در آستانه بازی با اینتر نیستیم زیرا تمرکز ما روی بازی با اسپال است.  همچنین به کورس اسکودتو فکر نمی‌کنیم زیرا هنوز در مرحله سرنوشت‌ساز فصل  نیستیم و باید بازی به بازی پیش برویم. استفاده از سیستم 3-3-4 به بازیکنانی که در دسترس دارم بستگی دارد. در فاز دفاعی، تغییرات زیادی انجام نمی‌گیرد. اسپال با دی بیاجو از نظر تاکتیکی متفاوت شده است. اسپال برای بقا در لیگ می‌جنگد و بنابراین بازی سختی در پیش داریم. 

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی پاشازاده در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال بازی سختی را برابر شمس آذر دارد و امیدوارم مثل قبل بتواند از تک بازی‌های خود استفاده لازم را برده و برنده شود. تیم، تیم خوبی است و به نظرم همین الان هم قهرمان است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا الان استقلال را قهرمان می‌داند، گفت: استقلال این فصل شرایط خیلی سختی را سپری کرد و با توجه به مشکلاتی که داشت خیلی خوب نتیجه گرفته است که با این شرایط من معتقدم استقلال همین الان هم قهرمان است و چیزی از یک قهرمان کم ندارد.

پاشازاده در ارتباط با مصاحبه اخیر سهیل مهدی و تغییر قوانین برای تعیین تیم قهرمان اعلام کرد: من که اصلا از این تغییرات تعجب نکردم. ده سال است که فوتبال ما همین است و متاسفانه ما قانونی نداریم. هر لحظه یک تصمیم جدید می‌گیرند و این بی قانونی آزار دهنده است.

مدافع اسبق استقلال در خصوص واگذاری احتمالی این باشگاه در روز‌های آتی گفت: فکر نمی‌کنم مشکلی حل شود چرا که الان چندین نفر تصمیم گیرنده هستند و من فکر می‌کنم این نوع واگذاری نه تنها خصوصی سازی نیست و بلکه شرایط را بدتر هم می‌کند. اگر فقط یک نفر تصمیم گیرنده بود، خیلی از مشکلات حل می‌شد.

پاشازاده در خصوص نقش تاثیر گذار داوران در بازی‌های باقی مانده لیگ و تعیین سرنوشت قهرمان اظهار داشت: یک اشتباه داوری ممکن است سرنوشت یک تیم را برای قهرمانی تغییر دهد. امیدوارم کمیته داوران و سازمان لیگ طوری داوران را ساپورت کنند که هیچ اشتباهی در بازی‌های باقی مانده لیگ سرنوشت تیم‌ها را برای قهرمانی تغییر ندهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گام بلند شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • امیرعبداللهیان: وضعیت در غزه به نقطه جوش رسیده است / به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است