Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: سنقروکلیایی، گیلان‌غرب و قصرشیرین بیشترین میزان مشارکت در انتخابات مجلس را دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز محمد ابراهیم الهی تبار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برخی از شهرستان‌ها از جمله سنقروکلیایی، قصرشیرین و گیلان غرب با حضور بیش از ۶۰ درصد واجدین شرایط در انتخابات بیشترین مشارکت را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۴۸ درصد شرکت کنندگان در انتخابات خانم‌ها و ۵۲ درصد آقایان هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه جوانان در این انتخابات حضور و مشارکت معناداری داشتند، تصریح کرد: بیشترین رنج سنی ۲۵ تا ۳۵ و پس از آن ۳۵ تا ۴۵ ساله‌ها بودند.

الهی تبار همچنین با اشاره به تمدید زمان رأی گیری تا ساعت ۲۳ بیان داشت: پس از این ساعت شعبی که برای رأی دادن مراجعه کننده دارند پس از بستن درب تا ساعت ۲۴ به فرآیند رأی گیری ادامه می‌دهند و شعبی که مراجعه کننده ندارند پس از این ساعت بسته خواهند شد.

وی گفت: بعد از شمارش آرا در شعب، اطلاعات به بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها ارسال و جمع آوری می‌شود سپس شمارش آرا در اختیار حوزه‌های اصلی قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: حوزه‌های اصلی نتیجه آرا را جمع بندی کرده و برای شورای نگهبان ارسال کرده و یک نسخه هم برای مردم منتشر می‌کنند و پس از آن چنانچه کاندیدی در مورد روند اخذ رأی شکایتی داشته باشد می‌تواند به هیأت‌های اجرایی ارسال کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای این ستاد در اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه مؤسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

کد خبر 6088706

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟