Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@16:03:43 GMT

انتخابات ایران| سمنانی‌ها حماسه آفریدند + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۶۸۱۰

انتخابات ایران| سمنانی‌ها حماسه آفریدند + فیلم

‍‍‍‍‍‍

مردم استان سمنان امروز با حضور پرشور خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، باری دیگر حماسه‌ساز شدند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سمنانی‌ها امروز دوباره به پای صندوق‌های رأی آمدند تا در ترسیم آینده کشور خود سهیم بوده و باری دیگر حمایت خود را از انقلاب اسلامی نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، 158 نفر برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ثبت‌نام کرده بودند و شورای نگهبان با درخواست انتقال سه نفر از نامزدهای انتخاباتی به حوزه‌های انتخابیه استان سمنان موافقت کرد، طبق آخرین اطلاعات، 60 نامزد نمایندگی برای حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان حضور دارند.

انتخابات ایران| مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در تأمین امنیت و سرنوشت کشور دارند؛ مردم عجله کنند‌انتخابات ایران| حضور امروز مردم گیلان در انتخابات چگونه بود؟ + فیلمانتخابات ایران| حضور پرشور گلستانی‌ها در ساعات پایانی / درخواست تمدید زمان رای‌گیری‌

بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان سمنان در این دوره از انتخابات، 514 هزار و 197 نفر از مردم این استان واجد شرایط رأی دادن هستند.

22 هزار و 807 رأی ‌اولی آماده مشارکت در انتخابات دوم اسفند در چهار حوزه انتخابیه این استان هستند که از این تعداد رأی اولی در استان سمنان 11 هزار و 39 نفر دختر و 11 هزار و 768 نفر پسر هستند.

 

انتهای پیام/363/ز

R41366/P1549/S6,64/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ایران استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع شکرگزاری، حماسه پاسخ کوبنده در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دراین تمع مردم مومن بهشهر حمایت و قدردادانی خودرا ازنیروهای مسلح و مدافعان عزت و اقتدار کشور اعلام خواهند کرد.

یادآورمی شود. در پی حمله موشکی ایران قوی به اسرائیل غاصب نیز تنی چند از مردم همیشه در صحنه بهشهر  ساعت ۲ بامداد امروز نیز شبی که خنکی دل، خواب را از چشمان مردم بهشهر پراند به خیابان آمدند و با توزیع نقل و نبات این پیروزی را جشن گرفتند. 

تجمع کنندگان با شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل شبی را نخوابیدند تا شاید مرهمی بردل دردمند مردم غزه باشند.

مردم طی مصاحبه‌ای گفتند آرامشی که بعد از ۱۷۰ شب جنایت اسراییل به مردم غزه با حمله پهبادی ایران قوی بدست آمد قلب ما را خنک کرد چرا که مردم غزه اکنوندر میان خاک و خون یک شب را بدون صدای بمب و موشک صهیونیست ها گذرانده اند.

مردم در دل شب  با حمایت سپاه مقتدرکشور  لبیک گویان از درهم کوبیده شدن بخشی از پایگکاه های نظامی صهیونیست ها ابراز شادی کردند.
دراین تجمع  شعار رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش می‌کنیم در دل خیابان امام بهشهر طنین انداز شد.و تجمع مردم بهشهر ساعاتی بطول انجامید و مردم با دعا و نیایش  نابودی کامل اسراییل از خدای سبحان و نجات و پیروزی مردم غزه از دست صهیونیزم مسئلت کردند

پرچم های  ایران، فلسطین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب الله لبنان در دست  تجمع کنندگان قابل مشاهده بود و از اجرای  وعده صادق در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی و شهادت جمعی از سرداران و مستشاران نظامی ایران ازتنبیه متجاوزان ابراز حمایت کردند.



دیگر خبرها

  • ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد
  • ۲خودرو در بلوار انقلاب سمنان حادثه آفریدند/حال وخیم یکی ازمصدومان
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • حمایت مردم شاهرود از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • درخشش داور سمنانی در مسابقات والسبال آسیایی
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • نمایش اقتدار ایران در حمله به اسراییل/ کام مردم غزه شیرین شد
  • دلگرمی مردم استان سمنان به سپاهیان غیور
  • تجمع شکرگزاری، حماسه پاسخ کوبنده در بهشهر