Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-28@14:57:23 GMT

آغاز شمارش آرا در شعب اخذ رای شهری کردستان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۶۸۲۴

آغاز شمارش آرا در شعب اخذ رای شهری کردستان

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب بعد از پایان رای‌گیری در ساعت ۲۴ جمعه دوم اسفند، کار شمارش آرا در شعب اخذ رای شهری حوزه‌های انتخابیه پنجگانه استان کردستان توسط عوامل اجرایی با اعلام اتمام مهلت از سوی ستاد انتخابات، آغاز شد.

حسین خوش‌اقبال، رییس ستاد انتخابات کردستان شامگاه جمعه با بیان اینکه کار جمع‌آوری آرا بدون هیچگونه مشکلی در مناطق مختلف استان آغاز شده است، یادآور شد: مردم به شایعات برخی سایت‌های غیررسمی در خصوص نتایج آرا توجه نکنند و فقط از طریق منابع رسمی و ستاد انتخابات استان نتایج شمارش آرا را پیگیری و اطلاعات و امار صحیح را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه آمار و نتایج اعلام شده توسط افراد غیر مسوول مورد تایید نیست، تاکید کرد: شمارش آرا در شعب اخذ رای تازه شروع شده و هنوز نتیجه ای از شمارش و آمارها مشخص نشده که اطلاع رسانی انجام شود لذا به محض مشخص شدن نتایج، از طریق رسانه های رسمی و ستاد انتخابات اعلام خواهد شد.

۹۴ کاندیدا برای کسب ۶ کرسی مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه انتخابیه کردستان رقابت می‌کنند.

استان کردستان دارای پنج حوزه انتخابیه و ۶ نماینده در مجلس شورای اسلامی است، (حوزه انتخابیه سنندج شامل شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره ۲ نماینده، حوزه انتخابیه بیجار یک نماینده، حوزه انتخابیه قروه شامل شهرستان‌های قروه و دهگلان یک نماینده، حوزه انتخابیه سقز شامل شهرستان‌های سقز و بانه یک نماینده و حوزه انتخابیه مریوان شامل شهرستان‌های مرویان و سروآباد یک نماینده) است.

استان کردستان بر اساس آخرین سرشماری نفوس مسکن سال ۱۳۹۵ دارای یک میلیون و ۶۰۳ هزار و ۱۱ نفر جمعیت است که بر اساس اعلام مرکز آمار ایران در ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان، حدود یک هزار و ۷۰۰ روستا ساکن هستند که ترکیب جمعیتی آن شامل ۲۹ درصد ساکنان روستایی و ۷۱ درصد ساکنان شهری است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شامل شهرستان حوزه انتخابیه ستاد انتخابات یک نماینده شمارش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن کارگاه‌های راکد در کردستان مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: فعال کردن کارگاه‌های راکد باید مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال موجود حفظ شده و بر امیدآفرینی در جامعه افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در دیدار نوروزی مجموعه جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار کرد: حوزه جهاد کشاورزی با وجود تنش‌ها و مراجعات بسیار، سازمان موفقی است و این مهم نشأت گرفته از مدیریت و تلاش کارکنان این مجموعه است.

وی افزود: در مراجعاتی که از سوی مردم با دفتر ما صورت می‌گیرد شاهد نگاه مثبت مردمی نسبت به مجموعه جهاد کشاورزی استان هستیم و این سازمان جزو سازمان‌های موفق استان بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر آرامش بر بازار حاکم است و امیدواریم شاهد کمترین نوسانات در قیمت‌ها باشیم چرا که سال مهمی پیش رو داریم.

پورذهبی ادامه داد: سال ۱۴۰۳ سال آخر فعالیت دولت سیزدهم به شمار می‌آید و در سال بعد از آن انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم لذا از دولتمردان و دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در سال جاری تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

وی تصریح کرد: بسیاری از کشورها مشکلاتی دارند و کشور ما نیز قطعاً در برخی حوزه‌ها مشکل دارد اما باید فعال کردن کارگاه‌های راکد مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال موجود حفظ شده و بر امیدآفرینی در جامعه افزوده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امیدواریم سال خوبی پیش رو داشته باشیم و مجموعه جهاد کشاورزی استان به موفقیت‌های روزافزون دست یابد.

کد خبر 739622

دیگر خبرها

  • مراسم روز قدس باشکوه‌تر از گذشته در کردستان برگزار شود
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • تواضع،خوش اخلاقی و مهربانی سه مولفه برای محبوب شدن انسان‌ها است
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد در کردستان مورد توجه قرار گیرد
  • اشتغال ۱۲۴۸ زندانی کردستان در ۴۶ کارگاه فعال
  • اشتغال‌زایی برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان کردستان
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی
  • ۱۵۰۰ هکتار اراضی پایاب سد قشلاق زیر آبیاری تحت فشار قرار گرفت