Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال دارد شاهد انتخابات زودهنگام در بارسلونا باشیم. 

طرفداری- جایگاه بارتومئو در مقام ریاست باشگاه بارسلونا به خطر افتاده است و با توجه به گزارشات، احتمالا وی دیگر از حمایت اعضای هیئت مدیره، برخوردار نیست. 

به گزارش موندو دپورتیوو و مارکا، انتخابات بعدی بارسلونا، قرار است در سال 2021 برگزار شود. اما بحرانی که درون باشگاه به وجود آمده است، ممکن است شاهد بروز اتفاقات پیش بینی نشده ای باشبم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمارکا می گوید که هیئت مدیره بارسلونا از بارتومئو خواسته است تا جلسه ای در این خصوص، برگزار کند. 

امیلی روزاند و جوردی کاردونر، از بارتومئو خواسته اند که هرچه سریعتر، بساط برگزاری انتخابات زودهنگام را فراهم کند. بارتومئو فعلا با وجود فشار وارده از سوی هیئت مدیره، زمان برگزاری جلسه مذکور را به تاخیر انداخته و آنرا به پنجشنبه هفته بعد، موکول کرده است. همچنین احتمال دارد به دلیل مسائلی که درمورد استخدام شبکه مجازی توسط بارسلونا به وجود آمده است، در همان جلسه، شاهد اخراج خائومه ماسفرر باشیم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) حکم محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، را که از سوی کمیته انضباطی اعمال شده بود، تایید کرد.

بارسلونا در استیناف استدلال کرد که در گزارش خوزه ماریا سانچز مارتینز، داور مسابقه، خطای آشکاری وجود دارد، شرایطی که استیناف با توجه به شواهد ارائه شده توسط باشگاه بارسا، آن را نپذیرفت.

بنابراین، ژاوی نمی‌تواند این شنبه در دیدار برابر لاس پالماس در مونتخوئیک و هفته بعد در دیدار مقابل کادیز در ورزشگاه نوو میراندیلا روی نیمکت بنشیند.

امکان داشت ژاوی برای ۳ جلسه محروم شود که در این صورت به بازی ال‌کلاسیکو نمی‌رسید، اما او با این ۲ جلسه مشکلی برای همراهی تیمش در بازی حساس مقابل رئال مادرید ندارد.

سانچز مارتینز، داور دیدار مقابل اتلتیکومادرید، در گزارش به کمیته انضباطی توضیح داده بود که ژاوی به دلیل اعتراض با صدای بلند، اعتراض به داور چهارم و همچنین عصبانیت روی یکی از تصمیماتش، اخراج شده بود.

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • تحقق شعار سال با مشارکت جمعی و اعتماد به حوزه تعاون امکان پذیراست
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارهایش کند
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان