Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - تعدد حضور نامزدهای از فکرهای متفاوت رکورد حضور مردم بلوچستان در انتخابات را شکسته و موجب شده پایتخت وحدت ایران در لیست برترین استان‌های مشارکت‌کننده در انتخابات باشد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان؛ از صبح امروز با آغاز رای گیری در جنوب بلوچستان مردم با حضور خود رکورددار حضور در انتخابات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات ایران| استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد: حضور پرشور و وحدت‌آمیز مردم شیعه و سنی استان در انتخاباتانتخابات ایران| اشراف کامل پلیس بر فضای انتخابات؛ هیچ مورد خاصی در سیستان و بلوچستان گزارش نشده استانتخابات ایران| بالاترین آمار شعبه اخذ رأی آنلاین کشور مربوط به سیستان و بلوچستان است

تعدد نامزدها از فکرهای متفاوت و آزادی عمل مردم با پهنه گسترده‌ای از انتخابات حضوری حداکثری مردم بلوچستان را در پی داشته است.

با نزدیک شدن به پایان رای گیری مردم بلوچستان در تکاپواند و برآوردها می‌گوید در این ساعات پایانی احتمالا سیستان و بلوچستان رکورد دار مشارکت در انتخابات در بین 31 استان ایران می‌شود. گزارشمیدانی ویدئویی خبرنگاران تسنیم از صبح تاکنون از نظر می‌گذرد.

گزارش: سید امیرحسین عظیمی؛ خلیل موسوی‌نیا

انتهای پیام/395/ ت

R7843/P/S6,65/CT16 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس سیستان و بلوچستان انتخابات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه حضور میدانی خود در مناطق درگیر با سیلاب جنوب استان  بلافاصله پس از بازدید صبح امروز خود از آخرین وضعیت منابع آبی شهرستان زهک به همراه عباسعلی ارجمندی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عازم شهرستان کنارک شد.

گفتنی است؛ استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید با حضور در روستا‌های درگیر سیلاب شهرستان کنارک آخرین وضعیت زیرساخت‌ها و همچنین آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم این منطقه پس از بارندگی‌های اخیر را به صورت میدانی بررسی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت است
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد