Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج انتخابات نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، انتخابات نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه دوم اسفند همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در 6 استان برگزار می‌شود.

طی این انتخابات 7 نفر با رأی مردم به مجلس خبرگان رهبری راه خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد سه نفر متعلق به حوزه انتخابیه تهران هستند و در چهار حوزه دیگر هرکدام یک نماینده به خبرگان رهبری خواهند فرستاد.

نتیجه انتخابات در حوزه‌های انتخابیه برای مجلس خبرگان بعد از اعلام در جدول ذیل بارگذاری خواهد شد.

حوزه انتخابیه استان تهران

1-

2-

3-

حوزه انتخابیه استان خراسان رضوی

1-

حوزه انتخابیه استان خراسان شمالی

1-

حوزه انتخابیه استان فارس

1-

حوزه انتخابیه استان قم

1-

با موافقت فقهای شورای نگهبان؛ 29 داوطلب در انتخابات نخستین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری حضور داشتند که بر این اساس عباسعلی اختری، سید محمد علی امین، حمید حوالی شهریاری، محمدعلی خزائیلی، علی رازینی، علی رحمانی‌فرد، حسین ردائی، حسینعلی سعدی، سید صادق محمدی جزه‌ای، غلامرضا مصباحی مقدم، حسن ممدوحی، سید محمد سجادموسوی دارامرودی، سید احمدموسوی وادقانی، علی مؤمن پور و غلام عباس هاشمی از حوزه انتخابیه تهران؛ عباس شاه رفعتی، علی قربانی، مرتضی مروی سماورچی، تقی مصباح، غلامرضا مقیسه از حوزه انتخابیه خراسان رضوی؛ سعید رجایی اربابی، یاسر سعادتی، غلامرضا فیاضی، علی محمدی، منصور مظاهری کرونی از حوزه انتخابیه خراسان شمالی؛‌ لطف الله دژکام، مصطفی منتظری از حوزه انتخابیه استان فارس و رضاپور صدقی الانق و محمد یزدی از حوزه انتخابیه قم کاندیداهایی بودند که در این دوره خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند.

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: خبرگان رهبری ستاد انتخابات کشور حوزه انتخابیه استان مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه دوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان