Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@07:02:31 GMT

انتخابات در خمیر بدون هیچ تخلفی انجام شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۷۰۲۶

انتخابات در خمیر بدون هیچ تخلفی انجام شد

میرهاشم خواستار شامگاه جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون فرآیند شمارش آرا در شعبه های اخذ رای  آغاز شده و تمام عوامل اجرایی و هیات نظارت خمیر بر روند شمارش آراء نظارت دارند.
وی بیان داشت: مردم برای حضور در حماسه بزرگ در ۴۹ شعبه اخذ آراء در شهر خمیر و بخش های مرکزی و رویدر حضور پیدا کردند.
فرماندار خمیر یادآورشد: پس از شمارش آراء، صندوق‌ها تحت نظارت عوامل اجرایی و نظارت به ستاد انتخابات شهرستان منتقل و در پایان پس از تجمیع آراء نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۳۸ شعبه در خمیر وبخش مرکزی و ۱۱ شعبه در بخش رویدر کار رای گیری از ۳۵ هزار نفر از واجدان شرایط بندرخمیر را انجام دادند.
شهرستان بندرخمیر با ۵۶ هزار نفر جمعیت در ۷۵ کیلومتری غرب هرمزگان واقع شده است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هرمزگان همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز جمعه دوم اسفندماه آغاز شدو ساعت 24 پایان یافت.

۴۴ نامزد تایید صلاحیت شده در هرمزگان شامل ۲۵ نفر از حوزه انتخابیه حوزه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و بوموسی، ۱۰ نفرحوزه غرب هرمزگان شامل بندرلنگه، بستک و پارسیان و ۹ نفر در حوزه شرق هرمزگان شامل میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد وارد عرصه رقابت برای پنج کرسی نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می شوند.

هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی شامل، حوزه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و بوموسی سه نفر، حوزه شرق هرمزگان شامل، میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد یک نفر و درحوزه غرب این استان ازقبیل، بندرلنگه، بستک و پارسیان یک نفر است.

براساس سرشماری سال ۹۵ استان هرمزگان، یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد یک‌میلیون و۱۷۴هزار و۱۶۴ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که بر این اساس ۷۲هزار و ۴۰۲نفر رای اولی در هرمزگان نماینده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را انتخاب می‌کنند.

یکهزار و ۳۱۸ شعبه اخذ رای در مناطق مختلف شهری و روستایی هرمزگان در نظر گرفته شده که ۷۸۵شعبه ثابت و ۵۳۳ شعبه سیار است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات شهری و روستایی قشم مجلس شورای اسلامی هرمزگان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل ماهی تازه بدون گواهی بهداشتی حمل دامپزشکی در تربت حیدریه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،گفت: دربازدید کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه از شهر یک خودرو وانت پراید حامل ماهی تازه بدون گواهی بهداشتی حمل قرنطینه‌ای توقیف و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

دکتر سید ابوالحسن سیدین گفت: در راستای انجام بازدید و نظارت بهداشتی تیم‌های کارشناسی واحد نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی بازدید بهداشتی می کنندو در چارچوب ضوابط و مقررات بهداشتی و قرنطینه‌ای دامپزشکی با هر گونه تخلف بهداشتی در خصوص فرآورده‌های خام دامی برای حفظ بهداشت عمومی جامعه به شدت برخورد می‌شود.

وی افزود: طی بازدید کارشناسان نظارت دامپزشکی، خودروی حمل ماهی که اقدام به فروش بدون اخذ گواهی حمل بهداشتی و در شرایط غیر بهداشتی کرده بود به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
وی، افزود: از خودرو همچنین ۶ کیلوگرم آبزی دریایی حرام گوشت، کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • توقیف خودروی حامل ماهی تازه بدون گواهی بهداشتی حمل دامپزشکی در تربت حیدریه
  • برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای انتخابات دور دوم مجلس
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم)
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر